Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

welke zal ik kopen?

MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
hiya everyonee,
ik zit erg in de twijfels welk uitbreidingspakket/game pack ik wil kopen....

van de uitbreidingspakketten vind ik jaargetijden en stedelijk leven het leukst. Ik kan echt niet kiezen!
ik vind het wel het leukst als er een nieuwe wereld bij zit, zoals bij stedelijk leven. Maar jaargetijden lijkt me ook leuk want ik ben altijd maar dat zonnige weertje een beetje beu.
van de game packs lijkt mij vampieren wel leuk. Alleen van een andere vriendin hoorde ik dat die best saai is. Vinden jullie dat ook of raden jullie hem juist aan? geef jullie voorkeuren maar aan.

xxjes moonzz

Reacties

  • Roomzie1995Roomzie1995 Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Ik heb alle uitbreidingspakketten en gamepacks.

    Het liefste speel ik de Sims zo realistisch mogelijk met zoveel mogelijk inrichtingsmogelijkheden. Ik merk wanneer er aanbiedingen bij Origin zijn, ik toch alles wil hebben.

    De leukste uitbreidingspakketten vind ik :
    - Honden en katten (huisdieren zijn altijd gezellig :) en je kunt een dierenkliniek beginnen )
    - Jaargetijden ( seizoenen, verschillende weersomstandigheden en feestdagen)
    - Eiland leven (zoooo'n leuke nieuwe wereld met mooie decoraties en kledingstijlen)
    - Studentenleven (heel leuk en veel mogelijkheden tot studeren en werk)

    De leukste gamepacks vind ik:
    - Wellnessdag (Yogavaardigheid, sauna's en mooie decoratie voor in huis)
    - Ouderschap (héle leuke toevoeging aan de opvoeding van je kinderen waar je nieuwe eigenschappen kunt "verdienen")
    - Uiteten (begin een eigen restaurant en ga uiteten)

    De leukste accessoirepakketten vind ik:
    - Wasgoed (realistisch i.v.m. vuile was en wassen + drogen)
    - Moschino (nieuwe baan als freelancemodefotograaf)
    - Vintage Glamour (kunt een butler in dienst nemen)

    De minst leuke aankoop die ik heb gedaan:
    - Vampieren (gebruik hem in het spel niet tot nauwelijks vanwege het onrealistische beeld en lelijke huisinrichting)
    - Mijn eerste huisdier (viel ernstig tegen hoe weinig extra dieren je krijgt. Stiekem hoop ik nog op aanschaf van vogels, konijnen, reptielen etc. helaas bleef het beperkt tot egel, hamster, rat en bubalu (?) die je nauwelijks ziet in de kooi.)

    Maar dit is wel mijn mening, wellicht vind jij andere dingen leuk dan ik...

    Succes en veel gameplezier
  • MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
    Hi
    Ik heb stedelijk leven uiteindelijk gekocht en ik ben er VERLIEFD op. Er is zoveel aan toegevoegd en ik kan eindelijk in een penthouse wonen! Voor de rest vind ik de kleding mooi en de bewoners van san myshuno ;)

    Ik heb besloten vampieren niet te gaan kopen. Ik heb gehoord dat het saai was en ik heb ook niet echt behoefte aan bloedzuigers :D

    Groetzz

    (P.s. het volgende pakket wordt jaargetijden :p )
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik vind het een leuke keuze.
    Ik vind het ook zeker een van de leukste uitbreidingen.
    Vampieren heb ik ook niets mee.

    Als je de website van Town of Plumbobs kent, die hebben youtube filmpjes met wat er allemaal in een pakket zit.
    Erg leuk om te zien, en op basis daarvan kan je al wel een beetje zien of je het leuk gaat vinden.

    Het laatste pakket voor kleine huisjes is ook heel leuk!

    Some angels choose fur instead of wings
  • MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
    > @Deborah zei:
    > Ik vind het een leuke keuze.
    > Ik vind het ook zeker een van de leukste uitbreidingen.
    > Vampieren heb ik ook niets mee.
    >
    > Als je de website van Town of Plumbobs kent, die hebben youtube filmpjes met wat er allemaal in een pakket zit.
    > Erg leuk om te zien, en op basis daarvan kan je al wel een beetje zien of je het leuk gaat vinden.
    >
    > Het laatste pakket voor kleine huisjes is ook heel leuk!

    Haha dankjewel voor de tip! :smiley:
  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Je zult de voordelen en nadelen van allen naast elkaar leggen, @Moonzz. Kan je verder nog informatie en recensies vinden, naast diegene wat hier staan?
    Welke wil je het meest?
    Is wachten op diegene die het eerste met de meeste korting komt?
    Is een bundel samen stellen soms iets voor jou? https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/build-a-bundle/sims4 Daar kun je nog een accessoirepakket bij doen, dan heb je meer korting dan ze allemaal lost kopen.
    Mocht je de ene dan kopen, dan kan je een anderen bewaren voor een andere keer.


    De Sims™ 4 Studentenleven
    https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/expansion/the-sims-4-discover-university

    De Sims™ 4 Klein Wonen
    https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/addon/the-sims-4-tiny-living

    Deze 2 werken niet met De Sims 4 Legacy Edition
    https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-legacy-edition/

    Controleer of jouw computer wel voldoet om de gewenste uitbreiding te kunnen spelen, voordat je deze gaat kopen.


    Uiteindelijk had je goed gedaan om diegene waar je een goed gevoel bij had dan ook te gaan kopen en de saaie niet te gaan kopen.


    Groetjes.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top