Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims 4 Tray Importer

JoanneKalkwiekJoanneKalkwiek Berichten: 17 Brabbelende Baby
Hoi!
Ben ik weer :) Dit keer met een aantal vragen over de sims 4 Tray Importer, naar aanleiding van mijn laatste berichtje haha.
Ik wil de tray importer graag downloaden en heb nergens op internet kunnen vinden dat iemand er problemen mee heeft gehad en heb de TI ook gedownload op de computer in mijn kantoor, en heb geen problemen ervaren.
Toch twijfel ik of ik hem wil downloaden op mijn laptop (die ik voor alles gebruik; school, stage, werk etc.), omdat ik bang ben voor crashes.

Nu mijn vraag; heeft iemand hier op het forum ooit problemen gehad met het downloaden en uitvoeren van de Tray Importer? Bijvoorbeeld, crashes op de laptop/computer waarop de TI gedownload is, crashes in de S4 game, of iets dergelijks?

Als ik weet dat niemand problemen heeft gehad met de TI op het gebied van crashes en het niet functioneren van de laptop/computer, ben ik gerustgesteld en kan ik hem downloaden :):)

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top