Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Uitbreidingspakketten kopen - SOS

misscakje1misscakje1 Berichten: 1 Brabbelende Baby
december 2019 aangepast in De Sims 4 Uitbreidingen
Hi! Momenteel is er een sale in origin waardoor uitbreidingspakketten van de sims 4 de helft goedkoper zijn. Nu heb ik interesse om een uitbreidingspakket te kopen, maar ik vraag mij af wat er gebeurt als bijvoorbeeld origin verdwijnt of er iets anders gebeurt. Je hebt het spel namelijk alleen digitaal. Nu is dit misschien een beetje extreem, maar ik zou het zonde vinden wanneer ik iets koop en ik kan ineens niet meer gebruiken. Als je de cd hebt kan je 'm downloaden wanneer je wil. Iemand enig idee of hier rekening mee wordt gehouden? Misschien denk ik nu wel te extreem, maar ik denk: ik vraag het toch maar even.

Reacties

  • Melissza_xxMelissza_xx Berichten: 19 Brabbelende Baby
    Ik zou niet weten waarom Origin zal gaan verdwijnen, zolang je je inloggevens goed onthoud kan je de games op elke PC/ laptop downloaden.

    PS: Heb je weleens verder gekeken op Origin naast The Sims, zij bieden namelijk best wel wat spellen aan haha
  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Origin is van EA. Daarnaast heb je verplicht Origin nodig om De Sims 4 te kunnen spelen, of je het nu via Origin koopt of de disc versie via een winkel zoals bol .com
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik denk persoonlijk dat je eerder een cd/dvd breekt, of het boekje met de code kwijt raakt (en je wilt niet weten hoe vaak we dát al hebben meegemaakt) dan dat je Origin kwijt raakt.
    Je kunt Origin altijd weer downloaden en zolang je je inloggegevens weet, heb je altijd toegang tot je spellen.

    Ik speel ook spellen online, en daarvoor moet ik ook op een server inloggen. Het lijkt op Origin, en het werkt voor 99 % van de tijd. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top