'Initialization error at start up' Origin (Mac)

Valesca1977Valesca1977 Berichten: 2 Brabbelende Baby
Gisteren heb ik de update van Origin doorgevoerd en vervolgens Sims 4 legacy gedownload omdat mijn type mac wat ouder is. Sindsdien krijg ik de melding 'Initialization error at start up' in beeld als ik The Sims probeer te openen.
Zijn er meer mensen met een Mac die dit probleem ervaren?
Ik heb EA al gebeld en die zeiden dat dit probleem bij veel mac-gebruikers nu voorkomt en dat er melding is gedaan bij Origin. Ik zou moeten wachten op een nieuwe patch die uitkomt :( Maar ja... hoe lang gaat dat duren?? Ondertussen kan ik straks Studentenleven niet spelen, die ik alvast gekocht heb. Super rot dit! Niet de eerste keer dat er problemen zijn met Origin.
Heeft iemand wellicht een tip om dit probleem op te lossen?

Reacties

• Fabienne8Fabienne8 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Ja wij hebben hetzelfde probleem. Macbook pro uit 2011 Sierra 10.12.6. Helpdesk gebeld en die gaven aan dat we een software update moesten doen van het OS maar dat gaat niet met deze macbook. Hopelijk komt de patch snel.
  • Valesca1977Valesca1977 Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Ja, ik een Mac uit 2011 Sierra 10.13.6. Hoop inderdaad dat de patch snel komt (en dat het dan ook werkt!)!
  • Nazra66Nazra66 Berichten: 2 Brabbelende Baby
    weet iemand wanneer die patch uitkomt en als die patch uitgekomen is,hoe je dan weer je spel kan opstarten?
    IK HAAT NU EA EN ORIGIN! DOE ER WAT AAN! IEDEREEN HEEFT VOOR DIT SPEL ZIJN GELD gegeven!!!
  • DeborahDeborah Berichten: 10,312 Moderator
    Ik zou eerder het probleem bij Apple neerleggen. Als je je OS niet kan updaten.....

Some angels choose fur instead of wings
  • kiimiedollkiimiedoll Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Ik heb dit probleem ook, ook de Legacy Edition moeten installeren en ik had de sims 4 studenten leven al geïnstalleerd. Toen ik contact opnam met de persoon van EA zei hij me dat studenten leven niet gespeeld kon worden met de Legacy Edition en dat ze hier inderdaad een patch of update voor gingen maken. Super belachelijk
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top