Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims 4 Bug duiker eilandleven

Sarahke2Sarahke2 Berichten: 4 Brabbelende Baby
Hey kan iemand mij zeggen of er een bug is ontdekt? Ik heb het spel gedownload, maar het lukt me niet om het duikmes te nemen. Ben bij 3 boeien geweest. Bij de ene kan ik enkel snorkelen en de anderen daar zegt hij dat het water ondiep is om daar te duiken dus nu weet ik niet wat ik moet doen. Er zijn maar 3 boeien in het spel Help please.

Reacties

  • Opties
    Sarahke2Sarahke2 Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Wil iemand helpen aub
  • Opties
    Sarahke2Sarahke2 Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Heeft nog iemand dit probleem?
  • Opties
    SkeilahSkeilah Berichten: 20 Pruttelende Peuter
    Ik heb deze uitbreiding zelf niet, maar ik heb wel een soort handleiding op een andere website gevonden. Heb je hier misschien iets aan, of heb je dat al geprobeerd? Wat ik eruit opmaak is dat je naar een duikboei moet gaan en dat je dan op die duikboei moet klikken en iets moet kopen. Maar zoals ik al zei heb ik de uitbreiding zelf niet dus ik gok maar wat. :P

    https://www.simsnippets.nl/de-sims-4-duiker.html
  • Opties
    Sarahke2Sarahke2 Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Dat heb ik geprobeerd maar er komt niks op. Duiken gaat niet. Mijn Sims krijgt dus ook geen promotie. Is vervelend
  • Opties
    ElizeElize Berichten: 54 Denderende Dreumes

    Er is een duikboei in de oceaan bij het vulkaaneiland. Als je daar naar sleutelpunt reist (lege kavel, tenzij je er zelf iets hebt geplaatst) is er een visbordje. Als je dan uitzoomt zie je in de oceaan een duikboei liggen. Als je daar op klikt, kan je duiken en attributen kopen om te zoeken naar schelpen en schatten en om te speervissen. Er moet nog ergens een duikboei zijn, maar die heb ik nog niet gevonden. Hopelijk lukt het nu wel om promotie te krijgen.
  • Opties
    SkeilahSkeilah Berichten: 20 Pruttelende Peuter
    Is het ondertussen gelukt?
  • Opties
    consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    Skeilah schreef: »
    Is het ondertussen gelukt?


    Ja dat is soms jammer dat men dit dan weer niet deelt :(
  • Opties
    FloreBruyninckx42FloreBruyninckx42 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Bij mij is het gelukt. Erg bedankt
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @FloreBruyninckx42 , dank je wel voor het doorgeven.
    En fijn dat het gelukt is. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top