Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Mijn huishouden blijven niet opgeslagen in 1 wereld.

Maria2018xMaria2018x Berichten: 3 Brabbelende Baby
Mijn Sims 4 doet de laatste tijd erg raar. Laatst was het geupdated en waren ineens al mijn huishouden weg. Geen enkele mogelijkheid om ze terug te krijgen. Jammer maar helaas. Maar nu doet mijn Sims 4 al helemaal gek. Ik had laatst een huishouden gemaakt + een huis, deze opgeslagen en met dit huishouden kon ik ook gewoon spelen. Vandaag besloot ik een nieuw huishouden toe te voegen. Maar toen ik een kavel voor dit huishouden wou uitzoeken, zag ik dat de kavel maar mijn eerste huishouden op hoort te zijn, vrij was. Als ik de game afsluit en dan spel laden kies kan ik gewoon uit al mijn huishouden kiezen, maar als ik dan in de wereld kom, is alleen de gekozen huishouden in de wereld. De andere kavels waar de andere huishouden op horen te staan zijn allemaal leeg. Wat moet ik doen? Heb ik misschien iets verkeerd ingesteld met instellingen? Ik ben wel gewoon online.

Reacties

  • SkeilahSkeilah Berichten: 20 Pruttelende Peuter
    Je huishoudens zitten in verschillende spellen. Ze zitten dus niet samen in één spel en dus kun je de ene ook niet zien als je met de andere speelt. Je zult dus elke keer terug naar het hoofdmenu moeten gaan wanneer je van huishouden wil switchen.
  • Maria2018xMaria2018x Berichten: 3 Brabbelende Baby
    Skeilah schreef: »
    Je huishoudens zitten in verschillende spellen. Ze zitten dus niet samen in één spel en dus kun je de ene ook niet zien als je met de andere speelt. Je zult dus elke keer terug naar het hoofdmenu moeten gaan wanneer je van huishouden wil switchen.

    Kan je dat veranderen? Zo ja, hoe kan je dat veranderen?
  • SkeilahSkeilah Berichten: 20 Pruttelende Peuter
    Euuuuuhm. Dat weet ik eigenlijk niet, ik heb het nog nooit gedaan. Sorry!
  • CriseydeCriseyde Berichten: 31 Pruttelende Peuter
    Nee, in Sims4 kan dit helaas niet. Zoals Skeilah al zei, zitten de huishoudens in eigen spellen en dat kan je niet veranderen.
  • Maria2018xMaria2018x Berichten: 3 Brabbelende Baby
    Kan ik dan ook geen huishoudens toevoegen aan die aparte werelden? Want ik heb nu telkens dat er nieuwe werelden blijven openen
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Dan moet je niet voor nieuw spel kiezen.
    Want als je dat doet, blijf je dus nieuwe werelden krijgen.

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top