Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

de sims 4 LAUNDRY DAY STUFF

brasiliaanboytjebrasiliaanboytje Berichten: 178 Kwebbelend Kind
hoi allemaal ik heb vandaag de sims 4 LAUNDRY DAY STUFF gekocht, en ik las dat er in de nieuwe update veel dingen zijn aangepast, en ik wilde vragen weet iemand, hoe je de was dat in dat bakje, er staat dat ik wasmiddel moet toevoegen maar waar koop je die?, iemand een iedee of weet iemand hoe je de was moet doen? hoop kan iemand me helpen, zie foto voor wasmiddel toevoeging, is niet klikbaar dus iemand een idee?

a5j6t5.jpg

Reacties

  • Opties
    SkeilahSkeilah Berichten: 20 Pruttelende Peuter
    augustus 2019 aangepast
    Als er geen was is, kun je ook niet de was doen. Misschien is alles al gedaan, aangezien ik zie dat er al veel aan het droogrek hangt?

    EDIT: Je kunt wasmiddel toevoegen door ofwel bloemen, ofwel eten in je inventaris te hebben zitten.
  • Opties
    brasiliaanboytjebrasiliaanboytje Berichten: 178 Kwebbelend Kind
    bedankt voor de hulp heb het uit gevonden je moet een was maand hebben in je huis anders kan je geen was doen dat wist ik niet haha en bedankt voor de hulp :smile:
  • Opties
    SkeilahSkeilah Berichten: 20 Pruttelende Peuter
    Ja, dat klinkt natuurlijk ook heel logisch, haha! Geen probleem, veel speelplezier!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top