Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

[Wedstrijd] - Vakantiekaartjes vanuit De Sims!

EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
augustus 2019 aangepast in Nieuws & Aankondigingen
Sul Sul Simmers!

Vakantie..... Zon, zee strand en even helemaal weg van alle zorgen. Wat is kan er beter zijn terwijl je rond aan het dobberen bent in jouw splinternieuwe roze opblaasflamingo?

Nou?

Al jouw vrienden en familie laten weten hoe geweldig jouw vakantie is natuurlijk! En dat kan maar op één manier; vergeet Instagram, vergeet Facebook en Twitter, we gaan het old-skool doen door een kaartje te sturen.

Het maakt niet uit of je tussen de zeemeerminnen op het splinternieuwe Sulani eiland zit, gestrand bent op Shipwreck Island, de jungle aan het verkennen bent in Selvadorada of dat je op een 5-sterren resort zit op een Exotisch Eiland, we willen jouw vakantiekaartjes zien! Vergeet niet om een kort verhaaltje op het kaartje te schrijven over hoe geweldig jouw Sims het hebben.

Als beloning maak je kans op een Stuff Pack!

0ntdcxddygzw.png
Foto gemaakt door de enige echte @Deborah


Regels
  • Stuff Pack codes zijn voor De Sims 4 op PC/Mac, Xbox One of PlayStation 4. Als jij geselecteerd wordt als een winnaar, moet de Stuff Pack gereleased zijn op het systeem naar jouw keuze voor 22 juli 2019.
  • PlayStation 4: Alleen voor PSN Accounts die gebruik maken van de Europese, Amerikaanse en Japanse PlayStation Store. Als geselecteerd wordt als een winnaar, zullen wij jou je om het land vragen van jouw PSN Account. (*)
  • Je kunt van 22 juli 2019 tot en met 8 augustus 2019 jouw inzending insturen
  • De winnaars van de Stuff Pack codes (3 in totaal) worden willekeurig gekozen met een random number generator en worden op 9 augustus bekend gemaakt. De winnaars hebben tot en met 13 augustus om hun Stuff Pack te claimen. 3 winnaars in totaal, 1 Stuff Pack per winnaar.
  • Je moet minimaal 18 jaar oud zijn om mee te doen
  • Maximaal 1 inzending per persoon
  • http://tos.ea.com/legalapp/WEBTERMS/US/nl/PC/
Post edited by EA_Jason on

Reacties

  • EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    De juiste datum staat er nu in, zeer oplettend @Kympulse ;)
  • PinkGamerPinkGamer Berichten: 7 Brabbelende Baby
    xmslzdxtnzwq.jpg Dit is mijn kaart! Heb er 2 uur aan besteed! xD Succes allemaal! xx
  • xroosxxroosx Berichten: 9 Brabbelende Baby
    5jnb6cmvof12.jpg Mooi hoor @PinkGamer Die van mij is mislukt vindt ik! :cry: Good luck guys!
  • illusieillusie Berichten: 53 Denderende Dreumes
    Bij deze mijn kaart :)

    QM9uAYN.png
  • xroosxxroosx Berichten: 9 Brabbelende Baby
    @illusie mooi! <3
  • Atreya33Atreya33 Berichten: 11 Brabbelende Baby
    Hier is mijn vakantiekaart. Het herinnert mij aan mijn vakantie deze zomer, veel vuurtorens aan een rotsachtige kust, (maar dan in
    Groot-Brittannië).

    leiriej36olh.jpg
  • SkeilahSkeilah Berichten: 20 Pruttelende Peuter
    Esmee en Leon zijn op vakantie en stuurden deze mooie postkaart naar Leons moeder. Moet ze vast heel tof gevonden hebben, maar misschien ook wel eng, haar zoon zo op een steen. Gelukkig is Esmee een goede fotograaf ;)

    97fh9c.5%20x%202%20in.png
  • illusieillusie Berichten: 53 Denderende Dreumes
    @xroosx, dank je! Die van jou is ook erg leuk!
  • chrismans480chrismans480 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Best simpel toch?
  • EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Inderdaad best simpel :)

    De wedstrijd is vandaag en morgen nog open, vergeet niet om jouw inzending op tijd te delen als je nog mee wilt doen!
  • ElizeElize Berichten: 54 Denderende Dreumes
    8eu8m197nkxt.jpg

    pdl6xi9xh3zm.jpg


    Mijn familie ging voor het eerst een dagje weg sinds ze de drieling hebben.
  • JLJustineJLJustine Berichten: 1 Brabbelende Baby
    o71wd2k08x2a.png

    Een kaart voor Beer van Beren
  • xroosxxroosx Berichten: 9 Brabbelende Baby
    hoi, als ik zou hebben gewonnen is mijn voorkeur van stuffpack moviehangout stuff! xD weet de nederlandse naam ff niet! Maar laundry day lijkt me ook leuk! kusjes Roos
  • Atreya33Atreya33 Berichten: 11 Brabbelende Baby
    @xroosx leuk om te weten dat ik niet de enige ben die de Nederlandse namen van de stuff packs niet van buiten kent. Te veel info op Engelstalige sites opgezocht in mijn geval.
  • EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Ik heb exact hetzelfde probleem, ik vergeet altijd de Nederlandstalige benamingen voor de packs :D

    Trouwens, vandaag is het de 9e en ik denk dat het tijd wordt om de winnaars aan te kondigen...

    Hebben jullie alvast wat tromgeroffel voor mij?

    C6qXZhoWgAA0yan.jpg
  • SkeilahSkeilah Berichten: 20 Pruttelende Peuter
    *tromgeroffel*
  • xroosxxroosx Berichten: 9 Brabbelende Baby
    @EA_Jason trommelgeroffel............
  • EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    We hebben echt geweldige vakantiekaartjes gekregen van onze Simmers die op vakantie waren. Elke inzending was uniek en sommige hebben hun best gedaan om het op een echte postkaart te laten lijken.

    Ik kan niet trotser zijn op de inzendingen die we hebben gekregen, chapeau!

    Maar zoals altijd, kunnen er maar 3 winnaars zijn en hier zijn ze:

    1. @Skeilah
    2. @Atreya33
    3. @PinkGamer

    Gefeliciteerd! Stuur mij voor 14 augustus een DM met welke Stuff Pack je wilt hebben en waar je op speelt, PC/Mac/PS4. Wanneer ik de codes binnen hebt, worden deze direct naar jullie verzonden.

    Voor de personen die niet gewonnen hebben, treur niet. We doen ons best om volgend kwartaal weer een nieuwe wedstrijd aan te maken waaraan je weer mee kunt doen :)

    Bedankt voor alle inzendingen en ik hoop jullie vaker op het forum te zien! <3

  • illusieillusie Berichten: 53 Denderende Dreumes
    Gefeliciteerd!!
  • Atreya33Atreya33 Berichten: 11 Brabbelende Baby
    Wauw. Super. Dank je wel.
    Dit is de eerste keer ooit dat ik zoiets win. :)
  • PinkGamerPinkGamer Berichten: 7 Brabbelende Baby
    Heel erg bedankt🙂
  • SkeilahSkeilah Berichten: 20 Pruttelende Peuter
    Dit was een hele leuke winactie! En jup, ik zal hier vaker ronddolen ;)
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Skeilah, @Atreya33 en @PinkGamer, van harte gefeliciteerd!!


    Some angels choose fur instead of wings
  • SkeilahSkeilah Berichten: 20 Pruttelende Peuter
    Deborah schreef: »
    @Skeilah, @Atreya33 en @PinkGamer, van harte gefeliciteerd!!

    Dankjewel!
  • PinkGamerPinkGamer Berichten: 7 Brabbelende Baby
    Dankjeeee
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    Gefeliciteerd voor de winnaars! Er zaten inderdaad leuke inzendingen bij!
  • EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    De codes zijn verzonden @PinkGamer @Atreya33 @Skeilah

    Check dus snel jullie inbox en claim jullie prijs :D

    Nogmaals bedankt voor het meedoen en bedankt aan alle deelnemers voor het meedoen!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top