Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Twijfels over uitbreidsingspakketten

Sophie_jlSophie_jl Berichten: 3 Brabbelende Baby
Hey!
Ik twijfel heel erg welk uitbreidingspakket ik ga kopen mijn voorkeur gaat naar: Stedelijk leven, Wordt beroemd en Aan het werk.

Ik zou graag willen weten welk pakket jij aanraadt! Ik heb zelf het uitbreidingpakket Honden en Katten al!

Reacties

  • xroosxxroosx Berichten: 9 Brabbelende Baby
    Hoi Sophie, als ik jou was zou ik voor Wordt Beroemd gaan! Ik heb zelf geen uitbereidingspakketten maar die lijkt mij het leukst! <3
  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Stedelijk leven = kleurrijk, festivals en leven in "wolkenkrabbers" en nog veel meer!

    Wordt beroemd = beroemd kunnen worden, word actrice/acteur, ga meet and greets doen, creeër je eigen fanbase.

    Aan het werk = is op het werken gebaseerd, krijg de beroepen: dokter, politie etc. Ga met je sim mee naar haar/zijn werk. Ga een eigen bedrijf beginnen.

    Je hebt honden en katten al maar misschien vind je dit ook wel leuk qua uitbreidingen :) :

    Beleef het samen = creeër een eigen club met je vrienden of familie, coole kleding, ga feesten in Windenburg .

    Jaargetijden/seizoenen = Je ziet het al aan de naam: je krijgt seizoenen, een kalender waar je feestdagen kan zien, wanneer iemand jarig is, en zelf feestdagen creëren en nog veel meer.

    Eiland leven = Word een zeemeermin! Leef op het strand, ga snorkelen, pas op je kan verbranden pak je zonnebrand erbij. Ga meehelpen met het opruimen van rotzooi op het eiland. Doe mee aan traditionele evenementen
  • Sophie_jlSophie_jl Berichten: 3 Brabbelende Baby
    Bedankt, xroosx en XDSelenaPotter!
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik heb ze allemaal, maar als ik er geen had en zou moeten kiezen, denk ik dat ik voor Stedelijk Leven zou gaan.
    Het speelt gewoon erg fijn. <3

    Some angels choose fur instead of wings
  • ApfelstrudelApfelstrudel Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Ik vind dat het heel erg afhangt van wat je zoekt in de Sims.

    Realistischer spelen? Jaargetijden.
    Het platteland beu? Stedelijk Leven.
    Gefocust op carrière maken/je eigen winkel opstarten? (En er komen aliëns bij!) Aan het Werk.
    Gefocust op sociale relaties? Beleef het Samen.
    Bevalt een idyllisch vakantie-eiland je wel? (En vergeet zeemeerminnen niet!) Eiland Leven.
    Mis je een knuffelbaar huisdier in je huishouden? Honden en Katten.
    Dromen jouw Sims van een carrière in Hollywood? Word Beroemd.

    Ik ben zelf heel erg fan van Jaargetijden omdat ik niet alleen de enorme toevoeging aan realistische gameplay geweldig vind, maar ook van mening ben dat de nieuwe voorwerpen in bouwmodus en CAS de mooiste collectie vormen.
    Ik bezit enkel Jaargetijden, Stedelijk Leven en Beleef het Samen, en in die volgorde raad ik ze ook aan! De volgende die ik zou kopen is geloof ik Eiland Leven...
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top