Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Aan het werk zonder aliens?

Julia_De_SimmerJulia_De_Simmer Berichten: 1 Brabbelende Baby
Ik wil heel graag Aan het werk kopen, maar aliens wil ik totaal niet. Wat zou ik hier aan kunnen doen?

Reacties

  • SimSinnerSimSinner Berichten: 20 Pruttelende Peuter
    Ikzelf gebruik de mod MC Command Center van Deaderpool. Hierin kan je aliens uitschakelen. Dan zullen er geen aliens komen in je wereld. Of je dit in de game zelf kan uitschakelen weet ik niet helemaal zeker, maar wat je wel kan doen is huishoudens met aliens verwijderen uit je wereld. Druk op een huishouden met een alien, en kies er dan voor om deze te verwijderen. Als het goed is zullen ze dan ook niet meer tot last zijn.

    Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik het zonder de mod niet zeker weet. Ik raad zelf de mod aan voor dit soort dingen, maar als je graag zonder mods wil spelen kan je misschien even Googlen over hoe dat zit met aliens in de Sims 4
  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Aliens kan je niet uitschakelen in de game. Maar de kans is ook súper klein dat je een alien op straat tegen komt, ik heb het zelf nooit meegemaakt. Wel kan het zijn maar ook dan is de kans super klein, dat je ontvoerd kan worden door aliens rond middernacht bij jou thuis. Als je daar ook problemen mee hebt, kan ik je niet verder helpen.

    MC command center kan je gebruiken, tenzij je dus een vanilla gameplay wilt
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top