Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

MCCC bug met zwangerschappen?

EecceeEeccee Berichten: 2 Brabbelende Baby
Sul sul simmers!

Ik heb onlangs de MC Command Center gedownload, maar ik loop tegen iets aan. Ik denk dat het aan mijn instellingen ligt (tenminste, dat hoop ik), maar ik ben er nog niet achter wat er verkeerd gaat. Hopelijk iemand anders wel... :D

Ik heb de mccc zo ingesteld dat alle npc's kunnen trouwen, kinderen krijgen, en dergelijke. Zoals de mod werkt dus. Nu is het probleem dat ik in mijn spel ontzettend veel zwangere vrouwen heb (mannen kunnen niet zwanger worden), maar ze niet lijken te bevallen van kinderen...
De zwangerschappen duren 3 dagen (ingesteld), alle sims zitten in hun derde trimester en zijn constant 'heel ongemakkelijk'. Dat lijkt mij toch dat ze moeten gaan bevallen...? Alleen doen ze dat dus niet; hun partners blijven in de 'geboorte-paniek' hangen en er komen geen kinderen bij. :s

Doe ik iets fout in de instellingen? Of is het een bug in de mccc?

Reacties

  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Hmm.. dat is raar.
    Als het je eigen sim is kun je het snel oplossen door via MC command center je sim in 1 keer te laten bevallen.
    Als het sims zijn uit andere huishoudens waarmee je niet actief speelt moet je ze in ieder geval naar huis laten gaan (wat ze waarschijnlijk uit zichzelf al doen).
    Sims waarmee je niet speelt moeten naar huis om te bevallen, dat is het enige wat ik weet.

    Weet je zeker dat je de goede versie van MC command center hebt? Misschien kan het daaraan liggen?
  • EecceeEeccee Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Ja precies! Het gaat inderdaad om de sims waarmee ik zelf niet speel. En ik zie hen ook naar huis gaan, maar de zwangere buik verandert niet... :s Ik heb ook al veel op internet gezocht of dit een bekend probleem is, maar ik kan niets vinden. Van MC Command Center heb ik de goede versie en het is up-to-date, dus ik kan alleen bedenken dat het ergens in mijn instellingen ligt.
    Echt frustrerend... Ik zit nu met de zwangere sims te cheaten dat ze niet meer zwanger zijn :# Anders blijven ze van die ongemakkelijke geluiden maken... :D Maar een oplossing heb ik nog niet gevonden.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top