Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Toekomstige uitbreidingspakketten.

moppiesim2003moppiesim2003 Berichten: 547 Studerende Student
Ik zag zo snel hier nog geen topic over. Ook niet nadat ik de zoekfunctie benaderd had. Ik was al wel enquêtes tegen gekomen op internet. Nu was ik wel benieuwd wat jullie graag nog als uitbreidingspakketten voor de sims 4 zien. Of dat jullie geruchten weten omtrent nieuwe pakketten. Ikzelf zie wel graag een universiteitspakket. Geloof dat daar ook geruchten over waren. En verder hoop ik ook nog op een uitgebreider reizen/vakantie pakket, dat ze op wintersport kunnen, dat ze een strandvakantie kunnen houden, of iets van China kunnen bezoeken. En dan nog iets wat lijkt op het island paradise pakket uit de sims 3. Tenminste, ik weet niet meer hoe die heette. En een pakket gefocust op een boerderijleven lijkt me ook wel leuk. :smile:

Reacties

  • Carolleke123Carolleke123 Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Toevallig dacht ik net aan het zwembad in de tuin. Ik heb achtertuin accessoires, maar ik mis een uitbreiding op het zwembad. Leuk met glijbaan erbij enzo
  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    maart 2019 aangepast
    Ik hou heel erg van bovennatuurlijke figuren/wezens. Ik zal eventueel dus een Sims 4 supernatural willen. Wat ze eerst in de Sims 3 hadden: heksen, feeën, weerwolven, elven en verbeterde vampieren. Genie's zal ik ook wel leuk vinden wat ze in Sims 3 Showtime hadden.

    En universiteit...Dat maakt het wel weer meer realistischer! Alleen wil ik wel mee naar de universiteit gaan, en niet op mijn eigen kavel blijven net als, als de kinderen naar school gaan. En de bekende bedden en dat je vast daarin kan raken! :lol:. Geniaal! Maar wie weet komt er allemaal. Ik ben op dit moment gewoon tevreden van wat ze publiceren :)
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Een uitbreiding zoals in De Sims2.
    "Gaan het maken" en "University" waren toch wel mijn favoriet.
    Je kon ook een magic lamp krijgen bij zo'n creatieve uitbreiding (ben de naam even kwijt) en dan kon je een wens doen.
    Als je voor rijkdom ging, vielen er allemaal zakken met muntjes naar beneden, als je de pech had dat die op je kop vielen was je dood. :tongue: En op strandvakantie kon je "schelpen zoeken", je kon dan vanalles vinden. En dat verkocht ik dan weer in mijn winkeltje.
    Ook kon je je eigen kleding maken en bloemschikken. Dat heb ik eindeloos gedaan.... En daarom is De Sims2 qua gameplay nog altijd favoriet bij mij. <3

    Some angels choose fur instead of wings
  • Nicky65Nicky65 Berichten: 3 Brabbelende Baby
    Ik zag vandaag een bericht met een nieuwe uitbreiding: tropical eiland. Ben benieuwd of t waar is, zag er leuk uit!!
  • Kanarie12345Kanarie12345 Berichten: 66 Denderende Dreumes
    Mij lijkt de universiteit ook leuk, zoals in de sims 2 en 3, maar ik denk dat ze het daarom niet gaan uitbrengen in de sims 4
    Omdat ze nieuwe dingen willen en variatie.

    (Dat denk ik, ik weet het helemaal niet☺)
  • Clotte94Clotte94 Berichten: 7 Brabbelende Baby
    Ik zou het zelf erg leuk vinden om grote dieren te zien. Ik mis de paarden echt heel erg, vandaar dat ik soms af en toe sims 3 nog speel. Daarnaast zou ik het tof vinden om andere grote dieren te zien, bijvoorbeeld dat je naar een dierentuin kan en daar dierenverzorger kan worden. Misschien een iets te rijke fantasie, maar dat lijkt mij echt tof!

    Een ander iets wat ik leuk vind om te zien in een uitbreidingspakket is verhaallijnen, zoals die van strangerville. Ik vond bij sims 2 de verhaal lijnen (waar je opdrachten moest uitvoeren) ook erg leuk! Daarnaast zou het nog leuk zijn als er nog meer beroepen komen waarbij je mee kunt gaan naar het werk.
  • bram0108bram0108 Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Ik was blij dat gisteren bekend werd gemaakt dat Island Living uitkomt. Zelf hou ik niet zo van de onrealistische dingen in de Sims. Ik hoop dat University ook nog komt!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top