Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

kan een beroemdheid weer lief worden als hij al kwaad is en een slechte reputatie heeft?

lowiezevdhlowiezevdh Berichten: 3 Brabbelende Baby
heey ik vroeg me af of je beroemdheid weer goed kan worden want mijn sim heeft een slechte reputatie en ik dat dat veranderd

Reacties

  • Opties
    JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Ja, dat kan.
    • Voer veel vriendelijke acties uit.
    • Koop via het 'fame venster' (Ik weet niet hoe het heet, mijn game staat in het Engels) een manage bureau, waarna je jouw bureau kan bellen om je reputatie omhoog of omlaag te krijgen.

    Je kan ook cheaten:
    1. Zet testingcheats true aan.
    2. Krijg je sim ID door te typen: sims.get_sim_id_by_name (voornaam) (achternaam)
    3. Typ in: bucks.unlock_perk GoodReputation_Rally true 61441 [SimID]

    Ik hoop dat je hier iets mee kan!
  • Opties
    TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Stap 2 en 3 kun je ook op een makkelijkere manier doen door met je rechtermuisknop op de sim te klikken en in het menu de gewenste reputatie aan te klikken.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • Opties
    JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Stap 2 en 3 kun je ook op een makkelijkere manier doen door met je rechtermuisknop op de sim te klikken en in het menu de gewenste reputatie aan te klikken.

    Ohja.. ;)
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Hoewel ik er links voor moet klikken. Maar het werkt geweldig en gaat stukken sneller. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top