Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Ik kan niet in de galerie

JoellelemoineJoellelemoine Berichten: 11 Brabbelende Baby
Ik kan maar niet in de galerie ik heb mijn leeftijd ouder dan 16 ingesteld maar ik kan er nog steeds niet in

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Heb je een goeie internet verbinding en wordt het niet geblokkeerd door een virusscanner of firewall??

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Als je daadwerkelijk 16 jaar of ouder bent en jouw leeftijd eerlijk hebt ingevuld op jouw Origin account, neem dan contact op met de helpdesk.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • Opties
    Noajonkmans076123Noajonkmans076123 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Heyy ik kan niet in de galerie al mijn functies staan aan en ben ouder dan 18 weet iemand het probleem
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    Ik had hetzelfde probleem gisteren. In het verleden is me dat ook al vaker overkomen. Als je gaat kijken op internet dan kan je storingen bij de servers van Origin tegenkomen. Op de een of andere manier vind ik dat een beetje vaag.

    Als je probeert om contact op te nemen met ea help kom je in een verwarrende situatie terecht. Er wordt geschreeuwd dat ze hulp aan willen bieden, maar als je op alle links hebt doorgeklikt , ben je weer op de eerste pagina waar je zoektocht is begonnen (tenminste dat is mijn droevige ervaring).
    Als je al een zogenaamd ticket aanmaakt kom je gauw in een tergend proces terecht waarbij je dagenlang bezig bent om eventuele problemen op te sporen, en waarbij de helpers je alles opnieuw laten installeren - na eerst alle sporen van het eerdere spel te hebben verwijderd. (Dit is natuurlijk niet altijd het geval.)
    Het helpt misschien om je computer opnieuw op te starten, of andere kleine dingetjes. Bijvoorbeeld het geheugen van je computer opfrissen, of de map Electronic Arts in Mijn Documenten gewoon volledig verwijderen en daarna het spel opnieuw opstarten.
    Er is ook de mogelijkheid om Origin te resetten (zoek bij google voor een Origin reset-tool).

    Ik heb zo het vermoeden dat er zo nu en dan iets misgaat bij Origin wat dan verholpen wordt na een poosje (bug?).
    Even goed veel plezier met de Sims!
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @Joellelemoine,
    @Noajonkmans076123,

    Verwijder alle aangepaste materialen / modificaties. De Sims 4 opnieuw laten instellen. De Sims 4 laten bijwerken.

    Ben je verbonden met het internet? Bekabelde internetverbinding gebruiken.
    Beveiligingssoftware tijdelijk uitzetten.
    Alleen Windows: Gebruikersaccountbeheer (UAC) op laagste optie zetten. Programma van Origin als De Sims 4 starten als een administrator.

    Nieuwe gebruiker creëren en aangemeld via dat account nog eens proberen.
    Alle andere programma's die op de achtergrond draaien, afsluiten. Mogelijk verhinderen die het programma van Origin en De Sims 4.


    Met een kinderaccount heb je geen toegang tot online functies. Dus ook geen Galerij. Leeftijd is verschillend per land of regio.

    Galerij is ook niet beschikbaar als je De Sims 4 Legacy Edition hebt geïnstalleerd. Net als game updates en nieuwe uitbreidingen die in 2020 en later komen.

    Systeemvereisten van De Sims 4: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements


    @sandralafebre, Nederlandse helpdesk is gesloten. Contact verloopt via Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
    Wel jouw regio instellen op "United States" en alle gegevens invullen. Chat in het Engels beginnen.
    Geopend 8 - 23u, UTC, maandag - zaterdag.
    Reset Origin-tool is alleen voor Mac (https://eaassets-a.akamaihd.net/eahelp/documents/Reset-Origin.zip), Probeer die als normaal verwijderen niet werkt.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top