Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Is Vintage Glamour stuffpack leuk?

XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
Hee allemaal!
Ik ben weer in een gekke bui...ik wil weer een nieuw pakket voor mijn Sims 4. Maar aangezien ik nog 2 keuzes heb is dat best moeilijk :cold_sweat:. Ik kan kiezen uit Peuter accessoires en Vintage Glamour. Mijn gevoel gaat naar Vintage Glamour, aangezien ik niet echt peuters bepaald leuk vind in de Sims 4 (dus waarom zal ik een pakket daarvoor kopen?).

Maar hier komt mijn vraag: Wat vinden jullie van Vintage Glamour? Is het wel waard om het te kopen? Ik heb al op veel site reviews gekeken maar ik vind het altijd een beetje nep daar. Laat het me snel weten wat jullie van dit pakket vinden.

Doeidoei!

Reacties

  • Opties
    JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Ik heb de pakketten allebei niet, maar ik heb ook reviews gekeken (van LGR, ik vind dat hij een hele goede reviewer is, hij is heel eerlijk over de sims) en daarom lijkt mij Vintage Glamour leuker. Bij Vintage Glamour kan je bijvoorbeeld butlers inhuren, en je kan veel te rijke sims maken. :D
    Als je peuters niet leuk vindt zou ik het inderdaad niet kopen.
  • Opties
    XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Ik heb Vintage Glamour aangeschaft :)! Je hebt gelijk LGR is een goede reviewer (heeft ook wel een beetje humeur, hou ik wel van :D).
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Hartstikke leuk. :tongue:

    Maar.... je kan ook een pakket winnen, kijk maar eens bij de wedstrijden.

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top