Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

"niet uitgebreid naar handelingen"

irishieririshier Berichten: 71 Denderende Dreumes
Als ik probeer bepaalde dingen te veranderen in het appartement van mijn sims(muur toevoegen, vloer veranderen enz.) krijg ik de melding "niet uitgebreid naar handelingen" en kan ik het niet veranderen. Wat betekent dit?
Ik heb een screenshot toegevoegd. Daarin wil ik vloerbedekking plaatsen en geeft hij deze melding. Als ik blijf proberen de vloerbedekking te plaatsen doet hij het uiteindelijk wel...p909t622regc.png

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Geen idee.
    Ook nog nooit eerder gezien.

    Heb je mods in je spel??

    Ik zou het spel eens repareren (optie in Origin)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    irishieririshier Berichten: 71 Denderende Dreumes
    Deborah schreef: »
    Geen idee.
    Ook nog nooit eerder gezien.

    Heb je mods in je spel??

    Ik zou het spel eens repareren (optie in Origin)

    Nee ik heb geen mods in mijn spel en heb hm ook al gerepareerd...
  • Opties
    MarijexsimsMarijexsims Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Hetzelfde hier! Ik wou het opzoeken maar zag dat niemand hier t antwoord wist dus! Maar ik heb eerst alle meubels verwijdert van waar het geplaatst moest worden, en toen neergezet. Toen werkte t wel!
  • Opties
    irishieririshier Berichten: 71 Denderende Dreumes
    > @Marijexsims zei:
    > Hetzelfde hier! Ik wou het opzoeken maar zag dat niemand hier t antwoord wist dus! Maar ik heb eerst alle meubels verwijdert van waar het geplaatst moest worden, en toen neergezet. Toen werkte t wel!

    Ik moest de hele kamer weghalen:( Dat helpt wel, maar toch vervelend
  • Opties
    AnkiieAnkiie Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Goedemorgen

    Deze tread is ondertussen superoud, maar ik heb een fix voor als meer mensen dit probleem tegenkomen. Het probleem zit erin dat de trappen in 701 en 702 geglitcht zijn, waardoor het spel deze appartementen ziet als 1 groot appartement. Om erin te kunnen spelen, moet je de trap van het ANDERE appartement verwijderen alvorens jouw lot te bewerken (vb trap van 701 verwijderen om in 702 te werken en andersom):

    1) Bulldoze 701 ZenView. 🔴 Yes I said 701. For some reason this is where the bug is stemming from. 🔴 Don't forget to save a file of your current/default build from 701 before bulldozing so that you don't lose it. If for some reason you forget, I am placing a save file on gallery for uploading of the original apartment for 701 and 702 ZenView first and second floors within the next 24 hours (June 28, 2020). My EA Account ID is Nikquin.



    2) Go back to 702 ZenView and now you can edit/build the apartment. 🔴 You may need to build your 2nd floor before being able to place any stairs because for some reason there are ceilings missing from the 1st floor and flooring missing from the 2nd floor. 🔴



    3) Go back to 701 ZenView and now edit/build the apartment. 🔴 Again, You may need to build your 2nd floor before being able to place any stairs because for some reason there are ceilings missing from the 1st floor and flooring missing from the 2nd floor. 🔴
  • Opties
    irishieririshier Berichten: 71 Denderende Dreumes
    Ankiie schreef: »
    Goedemorgen

    Deze tread is ondertussen superoud, maar ik heb een fix voor als meer mensen dit probleem tegenkomen. Het probleem zit erin dat de trappen in 701 en 702 geglitcht zijn, waardoor het spel deze appartementen ziet als 1 groot appartement. Om erin te kunnen spelen, moet je de trap van het ANDERE appartement verwijderen alvorens jouw lot te bewerken (vb trap van 701 verwijderen om in 702 te werken en andersom):

    1) Bulldoze 701 ZenView. 🔴 Yes I said 701. For some reason this is where the bug is stemming from. 🔴 Don't forget to save a file of your current/default build from 701 before bulldozing so that you don't lose it. If for some reason you forget, I am placing a save file on gallery for uploading of the original apartment for 701 and 702 ZenView first and second floors within the next 24 hours (June 28, 2020). My EA Account ID is Nikquin.



    2) Go back to 702 ZenView and now you can edit/build the apartment. 🔴 You may need to build your 2nd floor before being able to place any stairs because for some reason there are ceilings missing from the 1st floor and flooring missing from the 2nd floor. 🔴



    3) Go back to 701 ZenView and now edit/build the apartment. 🔴 Again, You may need to build your 2nd floor before being able to place any stairs because for some reason there are ceilings missing from the 1st floor and flooring missing from the 2nd floor. 🔴


    Bedankt voor de hulp! Als het ooit nog eens gebeurt zal ik dit proberen :)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top