Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Festivals gaan niet weg

SimsLiloSimsLilo Berichten: 35 Pruttelende Peuter
Ik had laatst in San Myschuno het Geekcon festival en ik vond het al raar dat dat festival na afloop niet meer verdween. Nu is net het liefdesfestival afgelopen en die bleef ook staan ín de spullen van Geekcon, en ze gaan beide niet weg. FWY Ik heb de nieuwste update en alle uitbereidings- en gamepacks (inclusief word beroemd). Ook heb ik nog filmavond, bowling, vintage nogwat en keuken acessoires, ik weet niet of het iets met de nieuwe pack of update te maken heeft

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Heb je nog mods aan staan?
    Mods die niet geupdate zijn, kunnen problemen opleveren.
    Haal ze er (tijdelijk) uit, en repareer je spel eens (in Origin)
    Bij mij zijn alle bugs weg.

    Some angels choose fur instead of wings
  • irishieririshier Berichten: 71 Denderende Dreumes
    Ik had dat pas ook. Met het liefdesfestival is de thee enzo gewoon blijven staan. Ik heb geen mods en heb mn spel al gerepareerd. Ik heb nog meer bugs overigens; ik kan ook geen familieverlof meer opnemen :/
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Heb je wel die nieuwe patch?

    Ik heb nergens last van (maar ik speel in een andere wereld).

    Some angels choose fur instead of wings
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    De overlappende festivals is heel lang een bug geweest. Hij is nu grotendeels weg, maar alleen in save games die na de fix zijn begonnen. Als je in een oudere save speelt, kan je er dus last van hebben. Als je er eenmaal laat van hebt, zal de bug in die save ook niet meer weggaan.
    Het helpt wel om op de kavel te blijven tot een festival volledig is opgeruimd. Je kan bijvoorbeeld de karaoke bar uitbreiden met een paar hotelkamers, dat deed ik altijd toen de bug nog vaak voorkwam.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top