Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Gedownloade haar wil niet meer van kleur veranderen

MarloesvandijkMarloesvandijk Berichten: 1 Brabbelende Baby
Hoi hoi,
Ik downloade al heel lang haar voor mijn sims 4 altijd goed gegaan. Maar nu heb ik net weer nieuwe kapsels gedownloade. Ik start mijn sims 4 op en maak een sims poppetje en ineens willen sommige kapsels niet meer van haarkleur veranderen. Alles gaat gewoon goed en alles is gedownloade. Het enige is dat de haarkleur niet mee werkt. Het is ook maar bij ongeveer de helft. Sommige doen het gewoon nog wel. Ik heb al van alles geprobeerd. Ik heb al mijn laatste downloads verwijderd kijken of een van downloads misschien niet goed zijn en die het veroorzaakt. Maar nee ze doen het nog steeds niet.. ik heb al mijn downloads verwijderd die ik pas gedownload heb waarmee ik nog niet gespeeld heb. Want ik downloade soms wel maar speel daarna nog niet en dat had ik deze week nog niet gedaan dus ik heb al min downloads van deze week verwijderd. Maar nee het lukt nog steeds niet. Kan iemand me hiermee helpen? Ik weer echt geen raad meer..

Reacties

  • xfrietjesxxfrietjesx Berichten: 1 Brabbelende Baby
    ik heb juist hetzelfde probleem en nog geen oplossing gevonden, moest je een oplossing vinden laat je dit dan even weten? als ik iets gevonden heb zal ik dit ook delen.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Als je de nieuwe update binnen hebt, komt het daardoor.
    Je zult van je downloads een geüpdatet versie moeten vinden.

    Some angels choose fur instead of wings
  • JosievdhamJosievdham Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Ik heb soort van het zelfde.. ik heb tijdens het maken van mijn sim nergens last van. Maar zodra ik ga spelen zitten er vreemde strepen in het haar (de kleren zijn gewoon nog het zelfde) dus ja... erg vervelend is het.
  • CVL357CVL357 Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Ik heb ook dit probleem eerst werkte mijn gedownloade haar wel, nu kan ik alleen de eerste kleur in het rijtje kiezen en werkt de rest niet .
    Als iemand een oplossing heeft laat het mij ook even weten .
    thx
  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Deborah schreef: »
    Als je de nieuwe update binnen hebt, komt het daardoor.
    Je zult van je downloads een geüpdatet versie moeten vinden.

    Inderdaad, als mijn mods te oud zijn geworden heb ik ook last van rare strepen, misvormde sims, enz.
    Ga terug naar de site waar je je CC vandaan hebt en download een nieuwe versie. Voor zover ik weet is dat de enige manier.
  • linzzlinzz Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Ik snap je probleem. ik heb dat ook vaak genoeg gehad. Je moet dan gewoon of een andere haarstijl uitkiezen. Ik zie ook vraagtekens en andere zwarte strepen op het gezicht van mijn Sim.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top