Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims middeleeuwen

Jamie1mike2Jamie1mike2 Berichten: 1 Brabbelende Baby
Ik heb dat spel eigenlijk pas net gekocht gewoon uit nieuwschierigheid! Ik vind de sims 3 enzo nog steeds harstikke leuk ondanks dat de sims 4 er is. Maar ik had een vraagje. Ik starte dus het spel op en zie gewoon niks meer van de kaart en als ik mijn Sim naar het bos stuur zie ik ook geen bos, zou dit dan nog moeten laden heb mijn computer wel als opnieuw opgestart.

Reacties

  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Hmm heb je misschien een trage computer? Het kan ook aan de game zelf liggen (tis namelijk best een oude game). Of als je het besteld hebt kan je misschien een 'foute' binnen hebben gekregen, dan kan je misschien ruilen met een ander cd?

    Misschien kan je de sims middeleeuwen ook koppelen aan je origin account misschien is dat beter? Het draait dan in origin zelf geloof ik. Je kan je game dan koppelen bij code verzilveren en dat vind je bij de term "origin" aan de bovenkant en daar vul je de code in wat op de achterkant van t beschrijfboekje staat.

    Ik hoop dat je hier iets mee kan :D.
    XDSelenaPotter
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top