Welkom op het officiële De Sims forum.

▶ Kympulse op YouTube

KympulseKympulse Berichten: 130 Koddige Kleuter
13 september aangepast in Filmpjes
Hoi allemaal,

Ik ben Kympulse en twee jaar geleden maakte ik voor het eerst een Sims video. Ik vond het zo leuk en nu heb ik al bijna 2 jaar een YouTubekanaal vol met Sims 4 (en zo nu en dan een Sims 2) video's. Ik heb wel eens eerder video's gedeeld op dit forum, maar zal zo nu en dan hier een video gaan delen :smiley: Abonneer als je voor alle video's op de hoogte wilt blijven! :blush:

▶ Kympulse op YouTube

dvzu67o2e1on.jpg

Reacties

• KympulseKympulse Berichten: 130 Koddige Kleuter
    Twee jaar geleden maakte ik mijn allereerste simsvideo!

Ik vond dit een hele leuke bijzondere challenge om te doen, de zwart-wit challenge! :smile:

• DeborahDeborah Berichten: 9,891 Moderator
    Wat een ontzettende leuke challenge!!!

Hoe zet je de kleuren op zwart wit??
    oavxn6.png

Some angels choose fur instead of wings
    Dat is afhankelijk van je computer. Maar hier (klik) vind je uitleg over de challenge en het instellen van het scherm.
  • DeborahDeborah Berichten: 9,891 Moderator
    Ik vind het echt heel leuk.
    En ik ga het, als ik ooit tijd heb, ook doen.
    Volgende week heb ik vrij, maar zit al grotendeels volgepland. Toch ga ik zien dat ik een gaatje vind. ;)
    Hebben jullie 'm ook op de site staan, waar mensen dan hun zwartwit en kleur creatie kunnen showen??
    oavxn6.png

Some angels choose fur instead of wings
    Oké, ik had gisteren al iets getypt maar kreeg een melding dat ik moest wachten op goedkeuring voordat het bericht wordt geplaatst :astonished:

Maar, leuk dat je het ook gaat doen! Ik ben heel benieuwd wat er bij jou eruit gaat komen :blush:

En ja, bij @TownOfPlumbobs is er op het forum een topic aangemaakt om de resultaten te delen. Linkje daarvan staat ook bij de uitleg die ik eerder gedeeld had! :smiley:
    Mijn terugblik en reactie op de allereerste Maxis Monthly livestream:

Mijn allereerste trailer reactie dus ik heb de verkleedkast opengetrokken :grimace:

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top