Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Mijn eerste schooldag beschrijving

XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
Heehoo..voor mij is 'de hell' weer geopend :worried:. SCHOOL IS BEGONNEN!
Zit jij al een tijdje op school? Of heb je nog lekker vakantie? Ben benieuwd..

Ik zit nu in de 1e,wel jammer...omdat ik officieel in de 2e hoor te zitten. Maarja zo erg is dat ook niet :)! Ik ben vandaag *28 aug 2018* begonnen met mijn allereerste dag, het was een leuke doodgewone normale dag. Ik had namelijk al voor de vakantie een kennismaking met mijn nieuwe klas, het viel reuze tegen van wat ik had gedacht van de kinderen. Vooroordelen is meestal ongelijk :). Ik had al een goede vriendin en vriend mee in mijn nieuwe klas. Dus dat geeft me al behoorlijk veel steun, en ik geeft dat andersom ook. Zelf heb ik ook vrienden gemaakt waarvan ik nooit kennis mee had gehad. Het is dus fijner en betrouwbaarder geworden nu :D.

De lessen zijn opzich makkelijk (tot nu toe, zeggen 'ze') maar al het werk is eigenlijk niet op mijn niveau tsja. Wiskunde is de vak waarmee ik het moeilijkste heb dus aaaiiiii.

Nu heb ik vooral zin in deze week...het is zo spannend, leuk en een nieuwe GROTE school! Er gaat een nieuw hoofdstuk/deel van een 'boek' open, eigenlijk je leven. Nu zie ik mijn leven letterlijk als een boek: HarryPotter bijv. Dat boek heeft 9 delen en dat wordt zogenaamd omgezet in een levenscyclus (voor mij). Tis niet zo dat mijn leven 9 delen duurt..zal creepy zijn haha. Maar zo loop je ook het leven in, dat vind ik het speciale ervan en het word dus ook leuker voor mij.

Ik heb een 'hele' korte beschrijving verteld over mijn eerste dag. Je hebt niks aan deze infomatie en je kan er niks mee doen. Dubbel gezegd maar t is zo. Toch vind ik het wel van binnen leuk om het te uiten naar jullie. Sinds ik hier ben aangemeld op ea is het echt gezellig (ookal is er niet zoveel gaande) maar dan alsnog. En het leek me gewoon dus leuk om dit te vertellen. Vandaar ook de onderwerp "Real World".

Nou ik ga nu..moet huiswerk maken heheheeh.
Gooooodbye ~XDSelenaPotter~

Reacties

  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    Leuk dat je een goede eerste dag hebt gehad op een nieuwe school! Hopelijk ga je nog veel meer leuke dagen tegemoet en ga je een leuke tijd hebben op de middelbare school!

    Mijn school begint maandag weer, maar dan niet meer als leerling maar als docent. Ik ga alleen zelf pas in januari weer aan het werk :smile: . Dus voor mij nog even geen eerste schooldag!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top