Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Help

Emma00092Emma00092 Berichten: 1 Pruttelende Peuter
Ik heb de sims vier op mijn laptop staan ik wil het nu ook op mijn andere laptop maar ik weet mijn e-mail van mijn origin niet meer alleen maar mijn inlog naam daar log ik altijd mee in maar om iets te kopen wat gelijk op je account staat moet je je e-mail in vullen moet dat ook als je je bij origin inlogt voor dat je er in kan op een nieuwe laptop of hoef je alleen je inlog naam te geven

Reacties

  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Hmm ik hoop dat ik t goed heb gelezen...want je verhaal is zonder punten en komma's geschreven. Maarja boeiend!
    Wat ik begrijp is: je weet je email niet meer van Origin. Heb jij een huidige email? Waarmee al je accounts aan gekoppeld zijn? Bijv een spelletje of voor Facebook.. etc etc. Misschien heb je hem ook wel gebruikt voor Origin >,<. Als dat niet zo is, heb je misschien een andere email..Lijkt me nu logischer. Ik geloof dat email veranderen op dit moment geen oplossing is, omdat je ook moet inloggen met je email in ea/origin site.
    ~
    Als je op een andere laptop/pc gaat inloggen op origin, kan je het met je username doen. Maar het kan wel zijn dat je een beveiligingscode kan krijgen wat wordt doorgestuurd naar je mail. Om te voorkomen natuurlijk dat er van die rot hackers op je account komen..(klink als een moeder)
    Hoeft ook niet want zelf heb ik dat niet. ("niet meer" in ieder geval).

    Ik heb je maar een klein beetje advies gegeven. Zelf vind ik dat ik maar nutteloos ben <,<. Maar ik hoop dat t goed komt en heel misschien heb je wel iets aan mijn advies o,O.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top