Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Ideeën & Feedback

LauraspLaurasp Berichten: 2 Brabbelende Baby
juli 2018 aangepast in Ideeën & Feedback
Halloo sims 4 ik heb een aantal dingen bedacht wat mij super leuk lijkt als dat komt in de sims 4 ☺

Mij zou het erg leuk lijken als er een nieuwe land (vakantie land) komt met een zee, hotels, appartementen en waar sims ook kunnen zonnen aan zee en bruin worden of verbranden.
En dat je ook een hotel kan kopen en ondernemen.
En activiteiten op het water lijkt mij super zoals met een bal over gooien

Reacties

  • tessahondtessahond Berichten: 82 Denderende Dreumes
    Dat lijkt mij ook leuk,maar dan ook een land met sneeuw waar je kunt skiën en net als in sims 1 met lopend buffet
  • PETRAL935PETRAL935 Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Ik h oop dat jullie het studenten leven in sims 4 ook maken. ik vond dat ook erg leuk bij sims 3.
  • yennaendaisyyennaendaisy Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Hey hey!
    Ik wil zelf graag dat mijn familie gewoon ouder wordt ect, maar ik vind het zonde als al de andere mensen dan ook ouder worden. Het zou leuk zijn als de optie er komt dat alleen bepaalde gezinnen ouder kunnen worden. En dat je dat dan ook kunt selecteren. Zodat de rest van de mensen niet ouder worden.
  • Nikki199120142017Nikki199120142017 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Hoi sims4!
    Ik zou het zo leuk vinden om ook de landschappen te kunnen bewerken! Heuvels, kuilen en vijvers etc maken, ik mis het enorm!
    Bij de sims3 kan ik dat natuurlijk doen maar helaas hapert hij heel erg, misschien is dit dan ook de reden dat het niet mogelijk is in sims4?

    Alvast bedankt :smile:
  • LadyDaisy15LadyDaisy15 Berichten: 6 Brabbelende Baby
    Ik wil nieuwe trappen! Zodat je gehoekte trappen kunt maken en splitlevels zonder dat het ten koste gaat van een verdieping. Maar watersporten en evenementen lijken mij ook geweldig!
  • LadyDaisy15LadyDaisy15 Berichten: 6 Brabbelende Baby
    LadyDaisy15 schreef: »
    Ik wil nieuwe trappen! Zodat je gehoekte trappen kunt maken en splitlevels zonder dat het ten koste gaat van een verdieping. Maar watersporten en evenementen lijken mij ook geweldig!

    Vooral nieuwe trappen, want dat is volgens mij een van de enige dingen zonder update in de SIMS 4
  • HannaxxxHannaxxx Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Het lijkt mij heel leuk als er nog een Occulte Sim uitbreiding komt. Daarmee bedoel ik dat we op dit moment de vampiers (Vampieren) en de aliens (Aan Het Werk) hebben, maar we missen nog elfen/feeën, zombies, weerwolven en misschien zelfs tovenaars/heksen. Het zouden dan niet allemaal aparte uitbreidingen hoeven zijn, met accessoires, maar alleen interacties. als dat niet kan zou het ook tof zijn zelf shirts te ontwerpen.
  • FlorevdietjeFlorevdietje Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Ik heb een ENORME wens, om samen de sims te kunnen delen.

    Mijn broertje en ik zijn allebei enorme sims fans en wilden dus samen de sims kopen. Toen we het gekocht hadden, konden we de sims maar op 1 account spelen! We hadden het wel samen betaald... Nu spelen we samen op 1 account, maar we kunnen niet tegelijk online... Wel hebben we beiden ons eigen sims spel, maar heel tevreden zijn we niet. :(

    ik zou het heel erg leuk vinden als je de sims games kan delen.. we zijn daarnaast ook niet zo rijk om alles zelf te kopen, dus alsjeblieft!!

  • LadyDaisy15LadyDaisy15 Berichten: 6 Brabbelende Baby
    Nieuwe trappen! Zoals die halve cirkels (en dan diverse afmetingen, zodat je lange trappen hebt voor grote huizen en hele korte halve cirkel (zo rond kwart cirkel)), wenteltrappen, ladders (zoals naar de zolder) en andere trappen
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top