Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Kan niks downloaden via Gallery

Rianne2005Rianne2005 Berichten: 6 Pruttelende Peuter
heyy, ik heb een vraagje.
Ik heb de sims 4 bij de bart smit een aantal jaar geleden gekocht, Daardoor heb ik geen Gallery.
Ik kijk regelmatig op The Sims Gallery site (dus op google). Maar als ik iets moois zie, kan ik het aan 'mijn downloads' toevoegen. Als ik dat gedaan heb weet ik niet waar ik moet kijken voor die downloads. Kan iemand bij helpen??

xx Simsfan

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Zolang je ouder bent dan 16 zou je toegang moeten hebben tot de Galerie, of je het spel nu fysiek (op dvd) hebt gekocht of digitaal bij Origin.

    Toegevoegde downloads vind je in je in-game Bibliotheek. Ook vanuit het spel zelf heb je toegang tot de Galerie (zolang je dus ouder dan 16 bent), niet alleen online via Google. Op mijn site heb ik een handleiding over de Galerie en Bibliotheek.

    http://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-galerie-gebruiken.html
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    mei 2018 aangepast
    Hoi @Rianne2005,

    Ik heb je PM gelezen. Beter is het om hier je vraag te stellen: het forum leent zich daar beter voor en bovendien kunnen andere spelers er dan ook iets aan hebben. Dus voor de volledig quote ik even je vraag zodat spelers begrijpen waar ik op reageer. Ik heb sommige gegevens verwijderd voor je privacy: deel nooit persoonlijke gegevens online.
    ik heb even bij mij account instellingen gekeken. En ik heb ingevuld bij geboortedatum dat ik uit <dag, maand en jaar> komt. Wat moet ik nu doen?

    Wat bedoel je precies?

    Uit de opgegeven geboortedatum moet EA kunnen opmaken dat je ouder bent dan 16. Als je dat niet bent, heb je een zogenoemde kinderaccount en heb je geen toegang tot online functies van EA zoals De Galerie. Wanneer je oud genoeg bent wordt dit account automatisch uitgebreid naar een volledig account zoals op deze pagina beschreven.

    Als ik afga op de opgegeven geboortedatum ben je ouder dan 16. Als je dat inderdaad bent en je hebt toch geen toegang tot de Galerie kun je het beste contact opnemen met EA (nogmaals: vermeld geen persoonlijke gegevens, zoals je geboortedatum, online). Eventuele wijzigingen aanbrengen in je account wat niet lukt, ook daarvoor moet je bij EA wezen.


    EDIT:
    Hier is wat informatie over ZELF account informatie te wijzigen:
    https://help.ea.com/en-us/help/account/if-you-forgot-your-ea-account-id-or-password/
  • Rianne2005Rianne2005 Berichten: 6 Pruttelende Peuter
    IK KAN HET NIET MEER SPELEN :'(
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Dan heb ik meer tekst en uitleg van je nodig.

    Wat gebeurt er precies?

    Op welk punt ontstaat het probleem?
  • Rianne2005Rianne2005 Berichten: 6 Pruttelende Peuter
    Ik was zo ver, dat Origin helemaal online was. Maar toen moest ik van de sims 4 mijn productcode opnieuw invoeren. dus dat deed ik. Maar hij zei dat hij al in gebruik was (door mij dus). En nu moet ik het opnieuw kopen
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Je moet naar je game bibliotheek gaan.
    Dáár staan de spellen die je hebt aangeschaft.
    En daar vandaan kan je het spel starten. Je moet maar 1x je productcode invoeren, daarna staat het in je game bibliotheek.

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    mei 2018 aangepast
    Het is normaal dat je de melding krijgt dat de code al in gebruik is. Dat klopt namelijk: jij hebt de code al in gebruik. Codes hoeven maar één keer geregistreerd te worden. Je hebt de game al gekocht, opnieuw kopen is NIET nodig.

    Op deze pagina staan instructies over hoe je de fysieke (dus DVD) versie kunt overzetten naar een digitale versie:
    https://help.ea.com/nl/help/origin/origin/redeem-your-serial-code-in-origin/

    EDIT:
    Ik heb het bericht van @Deborah net gemist toen ik dit bericht aan het typen was. Deborah heeft gelijk. Je zoekt de game en dan staat er als het goed 'Downloaden' bij.
  • Rianne2005Rianne2005 Berichten: 6 Pruttelende Peuter
    @SimLibby er staat dan alleen een demo versie of een sims van een proeftijd. Ik heb de moeder van een vriendin erbij gehaald die heel veel van computers af weet. Ze komt mij morgen helpen met dit probleem. Heel erg bedankt voor het helpen, en ik laat je weten wanneer ik het weer kan spelen.
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Oké. Hoop dat de moeder de verlossende oplossing weet.

    Die link om over te stappen op de digitale versie, werkt dat niet voor je?
  • Rianne2005Rianne2005 Berichten: 6 Pruttelende Peuter
    Nog niet geprobeerd, Doe ik liever met die moeder erbij! wel bedankt!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top