Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

uitbreidingen downloaden?

Sterre61Sterre61 Berichten: 23 Pruttelende Peuter
mei 2018 aangepast in De Sims 4 Downloads
hoi,

kan je uitbreidingen gratis downloaden? want dat zou wel geld besparen!

Groetjes
Bouwt graag huizen
wil alle uitbreidingen, het liefst gratis
mag je origin kadobonnen geven

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Als je uitbreidingen eenmaal gekocht hebt wel. Dan kun je ze opnieuw downloaden vanwege bijvoorbeeld een herinstallatie. Als je de uitbreidingen nog nooit hebt gekocht, nee dan zijn ze niet gratis. Ik kan wel meer dingen bedenken die een hoop geld besparen als we het gratis zouden krijgen ;). EA heeft wel een paar gratis dingen zoals het Feestdagenpakket en Magere Heins Magere Gitaar. En via game updates krijgen we regelmatig leuke gratis dingen.
  • Sterre61Sterre61 Berichten: 23 Pruttelende Peuter
    SimLibby schreef: »
    Als je uitbreidingen eenmaal gekocht hebt wel. Dan kun je ze opnieuw downloaden vanwege bijvoorbeeld een herinstallatie. Als je de uitbreidingen nog nooit hebt gekocht, nee dan zijn ze niet gratis. Ik kan wel meer dingen bedenken die een hoop geld besparen als we het gratis zouden krijgen ;). EA heeft wel een paar gratis dingen zoals het Feestdagenpakket en Magere Heins Magere Gitaar. En via game updates krijgen we regelmatig leuke gratis dingen.

    oke bedankt! Dan zal ik helaas alles moeten kopen!
    Bouwt graag huizen
    wil alle uitbreidingen, het liefst gratis
    mag je origin kadobonnen geven
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    @Sterre61, Origin heeft regelmatig sales met kortingen die soms wel oplopen tot 50%. Het is zeker de moeite waard om te wachten op zo'n sale. Als er een sale is zie je dat aan de icoontjes van de pakketten in het hoofdmenu van De Sims 4. Daar zit dan een soort sticker op. Ook melden sommige fansites, zoals MoonshineSim en SimSnippets, Origin sales op hun thuispagina. Hiernaast kun je natuurlijk ook zelf regelmatig op Origin kijken of er een sale is.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top