Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Online Werelden

SaraTheSimSaraTheSim Berichten: 6 Pruttelende Peuter
Ik speel thuis vaak the Sims terwijl ik met een vriendin aan het bellen ben die dat dan ook doet. Toch heb ik vaak nagedacht over iets waardoor we samen in een wereld konden spelen. Toen kwam ik op het idee dat er iets zou kunnen zijn als een tweede wereld waar je in kan spelen waar je samen met een vriend(in) in kan door diegene uit te nodigen daarvoor. In die wereld kan je op een chatwolkje klikken waardoor een chat verschijnt met de vriend(in), zodat er ondertussen gechat kan worden. Je kan alleen in de wereld als de ander online is. Ook kan je met maximaal 4 mensen in zo'n wereld. Het zou mij heel leuk lijken als dit in de Sims 4 zou komen. Misschien kunnen anderen nog met ideeën hierop aanvullen

Reacties

  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Inderdaad, dit denk ik heel vaak. Het zou de sims zo veel leuker maken!
    Een aanvulling:

    Vaak hangt het van sims af of ze een flirterige interactie positief of negatief opvatten.
    Stel je speelt samen, en de 1 klikt bijvoorbeeld op 'flirten' dan krijgt de ander het verzoek op zijn/haar beeldscherm en kan hij of zij klikken op afwijzen of accepteren. Zo kan je gesprekken voeren en relaties opbouwen/afbreken.

    Het lijkt me echt geweldig als bijvoorbeeld de sims 5 online is ;) .
  • SaraTheSimSaraTheSim Berichten: 6 Pruttelende Peuter
    Ja inderdaad
  • MooonieMooonie Berichten: 105 Koddige Kleuter
    Wat een gaaf idee zeg!
  • MaureenMaureen Berichten: 7 Pruttelende Peuter
    Dit kan al! Het is een mod! Bekijk deze video als je het wilt installeren. Helaas is het wel in het engels maar wel goede uitleg naar mijn mening.

    https://www.youtube.com/watch?v=ykeUgOqqxCs
  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Maureen schreef: »
    Dit kan al! Het is een mod! Bekijk deze video als je het wilt installeren. Helaas is het wel in het engels maar wel goede uitleg naar mijn mening.

    https://www.youtube.com/watch?v=ykeUgOqqxCs

    Wow, super dat dat al bestaat! Het is nog niet precies wat ik in gedachte had, maar zeker het proberen waard, dankje! :o:)
  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    JasFis schreef: »
    Inderdaad, dit denk ik heel vaak. Het zou de sims zo veel leuker maken!
    Een aanvulling:

    Vaak hangt het van sims af of ze een flirterige interactie positief of negatief opvatten.
    Stel je speelt samen, en de 1 klikt bijvoorbeeld op 'flirten' dan krijgt de ander het verzoek op zijn/haar beeldscherm en kan hij of zij klikken op afwijzen of accepteren. Zo kan je gesprekken voeren en relaties opbouwen/afbreken.

    Het lijkt me echt geweldig als bijvoorbeeld de sims 5 online is ;) .

    Tja je moet het eigenlijk wel goed opvatten anders lijkt het mij ook een slecht idee als je samen gaat spelen
  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    JasFis schreef: »
    Maureen schreef: »
    Dit kan al! Het is een mod! Bekijk deze video als je het wilt installeren. Helaas is het wel in het engels maar wel goede uitleg naar mijn mening.

    https://www.youtube.com/watch?v=ykeUgOqqxCs

    Wow, super dat dat al bestaat! Het is nog niet precies wat ik in gedachte had, maar zeker het proberen waard, dankje! :o:)

    Inderdaad daar is een mod van! Maar veel werk is het wel...voor zo iets kleins eigenlijk. En je moet wel vrienden hebben en uiteraard de game :D
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top