Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Reacties

  • garapoesgarapoes Berichten: 65 Denderende Dreumes
    Echt belachelijk, dit soort dingen hadden gewoon in het uitbreidingspakket moeten zitten.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Mjah, ik vind het wel grappig. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    EA doet dit altijd. Als er NET een pakket vers van de pers is binnen een paar dagen alweer iets nieuws aankondigen. Ik wou dat ze eens wat rustiger gingen. Ik ben het met @garapoes eens. Daarbij is dieren aankleden niet helemaal mijn ding. Ik vond die gast van Angel altijd heel aantrekkelijk. Tot ik hem een keer in een interview zag met zijn vriendin en hun chiwawa "hond", aangekleed! :# Dat was het moment dat ik hem niet meer aantrekkelijk vond. Nee, dieren aankleden vind ik niets. Kleine dieren kunnen leuk zijn, maar ik had dat ook liever gezien bij een bestaand pakket zoals Honden en Katten (of Ouderschap zodat kinderen verantwoording leren door voor kleine dieren te zorgen). Ik vind het het leukst als EA echt met iets nieuws komt, niet één of andere variant op iets wat we eigenlijk al kennen uit bijvoorbeeld De Sims 3, zoals nu met de Jungle Pack de cultuur en archeologie vaardigheid of de mystieke relikwieën.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Weet je, je hóéft het niet te kopen. :)

    Maar ik vond die matchende outfits wel grappig.
    Lekker over-the-top, zoals heel veel bij De Sims.

    Persoonlijk heb ik liever de "studentenleven" en "appartementsleven" en "gaan het maken" zoals in De Sims2 terug.
    Want dat zijn nog altijd mijn favoriete uitbreidingen.
    Sowieso vind ik De Sims2 qua gameplay het leukst. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Nah, ik vind handleidingen maken geweldig dus ook van diertjes in suffe truitjes :p
  • IlseanneresiIlseanneresi Berichten: 13 Brabbelende Baby
    Leuk dat er nu ook wat meubels ed bij komen zoals een andere mat. Die miste ik toch wel echt! Zag geloof ik ook een hamster, super! Verder hoop ik heel hard op een uitbreiding met seizoenen!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top