Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Verzin een gezin...

Sterre61Sterre61 Berichten: 23 Pruttelende Peuter
In deze wedstrijd valt niks speciaals te verdienen, zie het als een oefenmoment en een moment om te stoeien met de dingen in de sims 4.
Vermeld van tevoren welke uitbreidingen je hebt, hierop gaat de puntentelling basseren. Degene die alleen een basisspel hebben, hebben minder kleding en meubels. Die kunnen niet een mooier huis bouwen dan degene met alle uitbreidingen! Verder vermeld je ook je stijl, als stijlen meerdere malen worden gekozen, kun je er minder punten mee verdienen!

Dat waren de voorwaardes..
Stel, je woont in een stad en je droomhuis staat er niet tussen, dan maak je die toch gewoon!
Je maakt een huis die aan eisen moeten voldoen, net als een gezin.

Gezin eisen:
1 moeder, ze wil een klein huisje met een mooie ruime tuin.
1 vader, hij wil een goede werkplek om te kunnen werken zonder dat er mensen komen storen.
1 tiener meisje, ze wil goed kunnen studeren.
1 kind jongen, hij wil lekker kunnen spelen en dat niet alleen op zijn kamer.

Voldoe aan de eisen hierboven!

Huis eisen:
Je kiest 1 stijl en daar werk je mee. Ik beoordeel alleen en ik kijk of alle meubels, kleuren en de vloer te maken hebt met je stijl,zoniet gaan daar punten vanaf.

Ik zoek nog mensen die helpen met beoordelen

Wees niet bang en schrijf je in! Als er genoeg mensen zijn, geef ik de uiterste datum + informatie hoe je het laat inspireren bij ons!
Bouwt graag huizen
wil alle uitbreidingen, het liefst gratis
mag je origin kadobonnen geven

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    februari 2018 aangepast
    Misschien een idee om vooraf een aantal stijlen te definiëren. Zelfs als mensen binnen dezelfde stijl bouwen, kunnen ze evengoed anderen ideeën hebben over die stijl. Zelfde geldt voor de jury: mijn idee over bijvoorbeeld een Victoriaanse stijl is misschien niet de jouwe en dan verloopt zo'n jurering ook niet helemaal correct: ik vind het bijvoorbeeld helemaal Victoriaans en jij oordeelt bijvoorbeeld dat het eerder gothic is (die stijlen hebben overeenkomsten). Om dergelijke misvattingen te voorkomen is stijlen van te voren definiëren handig.


    EDIT:
    Als je de puntentelling gaat baseren op geïnstalleerde pakketten, verloopt dat ook niet helemaal eerlijk. Zo kan iemand met meer pakketten in theorie meer punten halen. Ik zou die puntentelling laten baseren op dingen die al de deelnemers gemeen hebben: bijvoorbeeld alleen het basisspel (en een ander pakket als deelnemers dat gemeen hebben) en gereedschap in de Bouwmodus (muurgereedschap en de aparte vormen die ermee gemaakt kunnen worden, zouden ook meegenomen kunnen worden in een puntentelling of de daken waar van alles meegedaan kan worden). Al de pakketten kun je dan gebruiken als je die hebt, maar dit geeft dan niet perse extra punten.
  • LisaSimLifeLisaSimLife Berichten: 84 Denderende Dreumes
    Wat een leuk idee!

    Ik zou graag mee willen doen!
    De pakketten die ik bezit: (voor het gemak maar even in een leeswaarschuwing).
    - Aan het werk,
    - Beleef het samen,
    - Honden en Katten,
    - Stedelijk leven,
    - Ouderschap
    - Vampieren
    - Uit eten
    - Wellnessdag
    - In de natuur
    - Peuter accesoires
    - Fitness accesoires
    - Kinderkamer accesoires
    - Romantische tuinaccesoires
    - Filmavond
    - Coole keukenaccesoires
    - Perfecte patioaccesoires

    Zit er ook een budget en bouwplek aan vast?

    Mijn idee is om een beetje een modern strandhuis te bouwen. Veel lichte kleuren met een zonnige achtertuin.
    Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet definiëren behalve strandkleuren en moderne inrichting.

    Liefs Lisa.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top