Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims 4 Honden en Katten - pups vrouwelijk of mannelijk?

Hoi!

De Sims 4 Honden en Katten heb ik nog niet zo lang, ik vind hem erg leuk, maar ik heb nu een nestje pups gekregen en ik heb geen idee welke een vrouwtje is en welke een mannetje. Weet iemand of ik dat op een of andere manier kan zien? Ik heb drie pups en wil wellicht een mannetje houden, maar misschien zijn het wel drie vrouwtjes. Ik had al ontdekt dat je ze als pup weg moet doen om er geld voor te krijgen. Ook bij het geven van namen wordt niet zichtbaar welke pup wat is...

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Dat kun je zien in het relatie venster (sneltoets: R). Dit venster kun je filteren op onder meer 'Huishouden', zoals op de afbeelding, en 'Huisdieren'. Beweeg met je muis over de afbeelding van het dier om gegevens, waaronder het geslacht, af te lezen.

    smlhfk7c6pw5.jpg

    Bij adopteren kun je dat ook zien:

    3oi0jb9r2et0.jpg

    Zie ook: http://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-honden-en-katten-gids.html
  • xSmnthxSmnth Berichten: 3
    Bij het adopteren had ik inderdaad gezien dat je het wel kunt aflezen. Zelf was ik nog niet gekomen op het relatie gedeelte, bedankt! Vanuit de Sims 3 was ik gewend dat je de dieren kon aanklikken. Ik vind het persoonlijk wel leuk dat ze een eigen wil hebben nu, maar het is toch ook enigszins beperkend.

    Het zou naar mijn idee wel fijn zijn als de pups geboren worden dat er bij staat of het een mannetje of vrouwtje is, zodat je de naam erop kan afstemmen. Als je adopteert weet je inderdaad het geslacht en kun je de naam wijzigen, maar bij geboorte staat het er niet bij. "Hoera een jongen", zoals bij de geboorte van baby's tevoorschijn komt, zou best handig zijn.
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    januari 2018 aangepast
    Staat dat er niet bij, bij een geboorte? Inderdaad, een beetje onhandig. Ik heb mijn huisdieren ook een nest laten krijgen toen ik mijn gids maakte maar ik ben even kwijt of het geslacht er nu bij stond of niet. Zelfs als je een "verkeerde" naam kiest, kun je dat aanpassen. Je kunt namelijk 'Werelden en huishoudens beheren' en zodoende huishoudens openen in Creëer een Sim waar je de naam kunt aanpassen. Je kunt niet alles aanpassen, maar wel de naam (heb het zojuist voor de zekerheid nog even gecheckt voor je). Zie: http://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-werelden-kavels-en-huishoudens-beheren.html
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top