Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims4 op nieuwe PC

pfoverdampfoverdam Berichten: 1
Beste mede Simmers,

Ik zit met een probleem ik speel nu al een tijdje Sim4 met alles packs erbij echter onlangs crashte mijn PC en na deze crash was ik genoodzaakt om een nieuwe PC te kopen. Nu heb ik daar weer Origin en Sims4 met alle packs op geïnstalleerd maar ik zie mijn oude opgeslagen games niet meer!. Ik zie in mijn bibliotheek nog wel een paar van mijn gemaakte Sims maar ik zie niks van opgeslagen spellen of huizen.

Nu is mijn vraag is dit wel in de cloud bij Origin opgeslagen of doe ik zelf wat fout!

Groetjes
Peter

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Dergelijke gegevens worden opgeslagen in de map Mijn Documenten\Electronic Arts\De Sims 4. Als jij het spel hebt geïnstalleerd op een nieuwe PC wordt er een nieuwe De Sims 4 map aangemaakt in Mijn Documenten. Al je opgeslagen spellen verhuizen niet automatisch mee, die staan als het ware nog steeds op je oude gecrashte PC waar je dus niets meer aan hebt.

    Het antwoord hierop is back-ups maken zodat je een back-up (in dit geval van je opgeslagen spellen) kunt terugzetten in je nieuwe De Sims 4 map in Mijn Documenten. http://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-backup-maken.html

    Als er nog wel items in je Bibliotheek staan vermoed ik dat je die items hebt geüpload naar De Galerie. Dat werkt in zekere zin ook als een back-up aangezien deze creaties ook worden opgeslagen op de servers van EA (of zoiets). Bij de link staat hoe je back-ups maakt van opgeslagen saves maar ook van items die je opslaat in je Bibliotheek maar niet perse deelt met de Galerie. Deze items worden namelijk opgeslagen in de map ...\De Sims 4\Tray en van deze map kun je ook een back-up maken.


    PS. In het vervolg als je een vraag over De Sims 4 hebt, kun je dit het beste openen in één van de daarvoor bestemde subfora onder de categorie 'De Sims 4', in dit geval bijvoorbeeld 'Technisch forum'. Je zit nu in het technische gedeelte voor De Sims 3.

    6vl3ncnvtbck.jpg



Log In of Registreer om te reageren.
Return to top