Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Er is een fout opgetreden tijdens het opstarten. Bekijk het logboek voor meer details.

Gisteren heb ik via Steam de Sims 3 aangeschaft met 5 uitbreidingen: Seasons, Generations, High-End Loft Stuff, Outdoor Living Stuff en Pets. Deze heb ik via Steam ook gedownload en geinstalleerd maar telkens als ik het spel probeer op te starten krijg ik de melding: Er is een fout opgetreden tijdens het opstarten. Bekijk het logboek voor meer details.

Ik heb hierop gegoogled en kwam er achter dat ik Revo moest downloaden om álles eraf te halen en opnieuw te installeren. Dit heb ik dus gedaan. Zowel Steam als alle andere spellen/software die ik op mijn laptop had staan heb ik verwijderd. Laptop opnieuw opgestart, vandaag opnieuw proberen installeren.

Helaas. Zelfde fout.

Ik heb eerder altijd de Sims gespeeld via het Steam account van mijn ex, nooit problemen mee gehad. Dat heb ik allemaal verwijderd en ik heb alles opnieuw geinstalleerd. Sindsdien kan ik er dus niet meer bij.

Ik heb geprobeerd om een patch te downloaden (1.67, https://www.pinguintech.nl/patches/ ) maar hierbij geeft hij aan dat er geen versie van de Sims is geïnstalleerd?

Wie kan mij de gouden tip geven zodat ik alsnog gewoon lekker de Sims kan spelen?
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top