Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Ongelooflijk veel sims op 1 kavel

Makay90Makay90 Berichten: 1
Hallo, Mijn spel liep zonder reden ineens vreselijk traag. Per toeval kwam ik op een bewoonbare kavel waar heel erg veel NPC- sims stonden. Ik denk dat dit de reden is dat het spel zo traag is. aupyk06ya2bn.png
Als ik zoom op de kavel, laden de sims ook niet goed. Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt en enig idee wat ik hier aan kan doen? Ik denk dat ik ga proberen om de kavel te verwijderen. Maar hoe kan dit en hoe kan ik dit in de toekomst voorkomen?

Thank u als vast ^^

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    november 2017 aangepast
    Nog nooit meegemaakt. Geen idee wat het is.

    Je kunt al de Sims in de buurt resetten, dus ook Sims waar je niet mee aan het spelen bent: resetsim *

    Wat voor een soort kaveltype is het? Je kunt desgewenst een ander kaveltype instellen om te voorkomen dat er zoveel Sims naar de kavel trekken. Er zijn veel meer kaveltypes maar als Sims er onnodig rondhangen is het misschien een idee om Geen bezoekers toegestaan in te stellen.

    Kaveltype: Geen bezoekers toegestaan
    Geen bezoekers toegestaan betekent dat niet bespeelbare Sims (npc's) niet naar de kavel worden toegetrokken behalve als ze gebruik willen maken van de rabbithole. Hetzelfde geldt voor de Sims/huishouden waar je mee speelt. Die zullen automatisch naar deze kavels gaan om gebruik te maken van de rabbitholes, bijvoorbeeld om te werken, naar school te gaan of om iets te kopen. Omdat er geen Sims naar de kavel toe worden getrokken zullen er niet allemaal Sims rondhangen op de kavel want die worden getrokken naar kavels die staan ingesteld op andere kaveltypes zoals bijvoorbeeld en onder meer "Bezoekers toegestaan" en dit zijn de plekken waar je juist andere Sims wilt zien.

    Kaveltype: Bezoekers toegestaan
    Bezoekers toegestaan betekent dat Sims er wel naar toe gaan omdat ze er naar toe getrokken worden. Wat dus handig kan zijn als je een kavel hebt geplaatst met bijvoorbeeld een supermarkt of bistro (rabbitholes) en een ruimte waar Sims kunnen samenkomen om actief iets te ondernemen zoals bijvoorbeeld barbecueën, picknicken of een speeltuin. Als je op de kavel alleen een rabbithole plaatst kan je het beste het kaveltype "Geen bezoekers toestaan" gebruiken.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top