Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Ik kan niet inloggen

AnckeAncke Berichten: 1
Hallo,
Ondertussen heb ik De Sims 4 al ongeveer 3 jaar. Toen ik het spel ging kopen wou ik eerst al zo'n demo doen van de 'creëer een sim', hiervoor had je een Origin/EA account nodig dus had ik dit aangemaakt. Wat later kocht ik De sims 4 en maakt ik opnieuw een Origin/EA account aan met hetzelfde e-mailadres als het eerste account dat ik aanmaakte. Dit ging allemaal goed en wel en ik had er in het begin nooit echt problemen mee.

Na een tijd niet te spelen met het spel begon ik terug met spelen. Ik wou graag een huis downloaden uit de Galerij maar hiervoor moest ik op de website inloggen. Toen ik probeerde inloggen werd ik ongelogd met het eerste account dat ik ooit had aangemaakt. Op dit account had ik De Sims 4 dus niet opstaan dus had het ook geen zin dat ik dingen zou downloaden.

Ik zit al heel lang met dit probleem maar heb er nu echt genoeg van. Ondertussen ben ik al een paar dagen allerlei dingen aan het proberen om dit terug in orde te krijgen maar er lukt nog steeds niets.

Ik heb vandaag een nieuw Origin/EA account aangemaakt met weer hetzelfde e-mailadres. Ik snap er dus helemaal niets meer van.

Toen ik dit allemaal wou oplossen een tijd geleden had ik het e-mailadres van het eerste account dat ik gemaakt had gewijzigd zodat ik het probleem niet meer zou voorhebben maar dit heeft niet geholpen.

Nog steeds kan ik niet inloggen met mijn e-mailadres. Ook heb ik al mijn mailadressen uitgeprobeerd maar geen enkele werkt.

Heeft iemand misschien een idee wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt!

Reacties

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top