Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Huizen op aanvraag?

Hallo allemaal,
Ik vind het heel leuk om huizen te bouwen, dus wil jij een huis laten bouwen door mij? Stuur dan hieronder de eisen en welke uitbereidingen en/of accesoires je hebt. Ook kun je kijken op mijn website: desims3huizen.weebly.com of mijn sims account op instagram: desims3huizen

Ik hoop dat ik wat huizen voor jullie kan bouwen!

Reacties

  • NikkiNikki Berichten: 8
    Haha, leuk idee!!! Ik heb in de Sims een koppel dat zwanger is van een tweeling (jongen en meisje, kan ik zien door Mc Command Mod :wink:) Ze wonen nu in een heel klein huis, dus wil ik gaan verhuizen naar een groter huis, met drie slaapkamers (Ouders, en voor de tweeling aparte kamers) Het hoeft geen villa te zijn, maar ook niet heel klein. Ook wil ik graag een aparte keuken, eetkamer, woonkamer en werkkamer, en boven en beneden een badkamer. (haha veeleisend mens hier oeps) De stijl maakt niets uit. :smiley: Ik heb de uitbreidingen Stedelijk leven, Aan het werk, Vampieren, Feestdagen pakket en Beleef het samen. Alvast heel erg bedankt!!!!! :lol:
  • Simmer2000Simmer2000 Berichten: 5
    owh sorry, ik ben vergeten te melden dat ik alleen de sims 3 heb...
  • NikkiNikki Berichten: 8
    Maakt niets! :blush:
  • TheUnicorn67TheUnicorn67 Berichten: 2
    maart 2018 aangepast
    Hi Nikki,
    Ik heb heel veel huizen gebouwd in de Sims 4, als je InGame (de Gallerij) mij even zoekt, TheUnicorn67 vind je ook mijn huizen...
    note: Wel even Aangepast Materiaal inschakelen. :)
    En ik heb ook een eigen site... www.theunicorn-creations.nl
    ...DareToBeDifferent...

    https://theunicorn-creations.nl/
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top