Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sim compleet verdwenen

RemkjeRemkje Berichten: 1
Dag allemaal,

Ik had mijn twee getrouwde sims gestuurd naar Frankrijk. Toen ze terugkwamen van vakantie was de vrouwelijke sim verdwenen? Haar icoon staat er gewoon niet meer bij! Ze staat ook niet bij de relaties van de man, dus ik kan haar ook niet bellen of iets dergelijks. Het is alsof ze nooit bestaan heeft!

Ik kan verder niks vinden over dit probleem. Alleen mensen die hun sim onzichtbaar hebben gehad, of dat een van hun sims vast blijft hangen in de vakantie (maar dan is hun icoon er dus nog wel, en kunnen ze nog gebeld worden).

Ik heb helaas tijdens de vakantie gesaved en afgesloten dus ik kan niet meer terug naar voor de vakantie.. De resetsim cheat werkt ook niet, omdat ze simpelweg niet meer bestaat. Ik ben al naar een ander kavel verhuist, en dan staat ze wanneer ik moet kiezen wie er mee gaan verhuizen wél opeens bij het huishouden, alleen dan zonder foto en doorzichtig. Aangekomen op ons nieuwe "thuis" is er wederom geen icoon etc.

Ik heb er weinig hoop in dat dit opgelost kan worden, maar wie weet hebben jullie het wondermiddel? :(
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top