Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Automatische verlichting

Hallo Simmers,
Ik heb een vraagje, ik stel altijd automatische verlichting in bij mijn Sims huizen. NU werkt ie al een tijdje niet meer oké.
Hij doet het (meestal) bij 1 kamer niet goed. Ik bedoel dus dat de lampen niet automatisch uit gaan als de sims dit vertrek verlaten.
Heeft iemand enig idee hoe dit komt en of ik er wat aan kan doen?

Groetjes

Reacties

  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Dit gebeurt in mijn spel ook wel eens. Wat ik meestal doe is via een lamp in een andere kamer automatische verlichting eerst uit zetten voor alle lampen en daarna weer aanzetten voor alle lampen. Dat werkt niet altijd en het is ook niet altijd mogelijk (volgens mij moet die lamp op dat moment wel aanstaan of zoiets). Het kan ook zijn dat het helpt om door een laadscherm te gaan, dus je Sims laten reizen of outfits plannen. Verder kan het nooit kwaad om je spel een keer te repareren.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    Als je ergens een nieuwe lamp plaatst moet je het even opnieuw instellen. Die nieuwe lamp is altijd aan als je hem plaatst.
    sa0nc56u9mvc.png
  • Simsboy21Simsboy21 Berichten: 7
    Bedankt voor jullie reacties! Ik heb inderdaad het spel even opnieuw opgestart en toen was het probleem verholpen, wel gek maar niets aan te doen :)
  • KeesMonsMonedulaKeesMonsMonedula Berichten: 12 Brabbelende Baby
    Ik heb sinds kort ook problemen met mijn automatische verlichting. In bepaalde kamers werkt de automatische verlichting als buitenverlichting. Dan gaat die aan als het donker wordt. Maar dat is niet in alle kamers zo, kamers naast elkaar werkt het in de ene kamer wel goed en in de andere kamer niet. Ik heb lampen al eens allemaal uitgedaan en weer automatisch aangedaan, ik heb de cache en zo geleegd, ik heb de game gereset, maar niks werkt.

    Iemand een oplossing?
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top