Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Overheerlijke bakkerij

maddiemaddie Berichten: 3
Ik heb de set overheerlijke overmatige bakkerij gekocht in de sims store. ik heb ook iets gedownload dat heet 'open my business' zodat er mensen zouden komen naar mijn bakkerij. Ik heb namelijk een kavel gekocht en daar mijn huis gebouwd en op dezelfde kavel een kleine bakkerij gebouwd. nu komen er wel mensen, maar die gaan allemaal naast de bakkerij staan en komen niet binnen om dingen te kopen? ik heb de deur niet op slot.. dus ik snap niet wat er mis is? kan iemand mij helpen? :smile:

Reacties

  • Opties
    allianallian Berichten: 231 Kwebbelend Kind
    Heb je wel dingen geselecteerd om te verkopen?
  • Opties
    maddiemaddie Berichten: 3
    hoe moet ik dit doen?
  • Opties
    maddiemaddie Berichten: 3
    ik kan alleen op de etalages klikken waar de taarten enzo in staan?
  • Opties
    ellyvaneijkellyvaneijk Berichten: 36 Pruttelende Peuter
    september 2015 aangepast
    Je kan niet op de zelfde Kavel een woonhuis en een winkel hebben je zal dit op twee naast elkaar liggende kavels moeten doen een patticulier de ander bakkers winkel ,je kan wel in de winkel een prive kamer maken door de deur af te sluiten voor de klanten ,maar je hebt altijd een woonhuis apart nodig ,helaas. taarten in je vitrine zetten dan een voor een te koop aan klikken.hopelijk heb je hier iets aan.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top