Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Zwart strepen door het beeld

Hallo,

Toen de sims 2 complete collectie gratis te krijgen was op Origin (15 jarige bestaan?) heb ik deze gedownload, maar toen ik wilde spelen liepen er zwarte strepen over het beeld, voornamelijk in bouwmodus. Ik heb een goede laptop dus qua specificaties kan het niet aan liggen. Ik dacht dat het misschien kwam omdat ik windows 8 heb? wat misschien niet compitabel is met sims 2?

Iemand anders hier ook problemen mee?
dkwaftw6r785.jpg

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2015 aangepast
    Nee, geen problemen mee. Wat ik laatst wel had, was dat ik het spel ineens niet meer kon starten omdat Origin zei dat ik een bepaalde accessoire miste om het spel te starten (of iets van die strekking). Toen heb ik het spel gerepareerd en werkte alles weer (dus probeer dat eens).

    Misschien moeten de drivers van je videokaart geüpdate worden? Via de eigenschappen kan je bij de compatibiliteitsmodus aangeven dat het spel gestart moet worden in een andere Windows versie. Je kan ook eens bij de opties in-game kijken, misschien moeten daar aanpassingen gedaan worden (zoals de screen size veranderen zodat deze overeenkomt met de resolutie van je beeldscherm). Zie ook: http://simsvip.com/2014/07/20/the-sims-2-ultimate-collection-remove-black-squares/

    Voordat je iets doet: wel eerst even je spelgegevens back-uppen (voor de zekerheid).


    @Deborah, bericht werd (weer) niet geplaatst omdat het eerst approved moet worden (meerdere keren). Toen maar weer een flut bericht met twee letters ingediend en dit bericht bewerkt (dat werkte wel, had alleen mijn bericht niet aan mijn muis hangen dus kon alles opnieuw typen, gelukkig is dit nog een redelijk kort bericht).
  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    Thanks voor de tip! ga het zeker proberen!
    dkwaftw6r785.jpg
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top