Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims douchen opeens met kleding aan?

Sinds de nieuwe update van keuken uitbreiding, douchen mijn sims opeens met een broekje aan ipv naakt.... Heb blur verwijderaar. Hebben jullie daar ook last van? Zo ja toevallig al opgelost? En hoe?

Jennifer

Reacties

  • GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    Gebruik je ook andere cc's. Er zijn namelijk cc's waar een fout inzit. Dit kun je herstellen door S4S te downloaden. Je start S4S op, dan gebruik je ctrl-shift-c en type je showernude. Klik dan op "run" en het programma zorgt ervoor dat alle foute cc's hersteld worden.
    Heb je geen cc's dan ligt de fout in het spel. Beide oorzaken komen voor. Er is een Mod op Modthesims waarmee je outfits kunt veranderen, dus ook de bathing (naakt) outfit. Dit werkt ook heel goed. Als je vragen hierover hebt stuur je maar een berichtje. ;)
    sa0nc56u9mvc.png
  • JenniferJennifer Berichten: 17
    Dank je... ehh misschien een domme vraag maar wat zijn cc's..?
  • GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    cc = custum content. gedownloade kleding
    sa0nc56u9mvc.png
  • JenniferJennifer Berichten: 17
    :# ohhhhh :-) thanks ik ga het proberen maar wel vreemd dat het opeens is veranderd... ik zal ook eens even kijken wat ik het laatst heb gedownload aan cc's
  • GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    augustus 2015 aangepast
    Het gebeurt bij nieuwe sims of als sims verouderen. S4S (Sims 4 Studio) werkt echt heel goed en is heel gemakkelijk te gebruiken hiervoor.

    http://sims4studio.com/
    sa0nc56u9mvc.png
  • JenniferJennifer Berichten: 17
    Hai Gita,

    Ik heb S4S gedownload, maar als ik het programma open en ctrl shift c invoer en dan krijg ik cheatconsole en dan toets ik showernude in en dan ok, dan krijg ik de melding invalid cheat code. Wellicht doe ik iets verkeerd? Ik ben absoluut geen digibeet maar heb echt nul ervaring met S4S....
  • GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    augustus 2015 aangepast
    Heb je de goede versie gedownload. Je moet je hier voor registreren je hebt versie 2.5.0.3 of hoger nodig.
    sa0nc56u9mvc.png
  • JenniferJennifer Berichten: 17
    Hai,

    Inderdaad ik had blijkbaar niet de juiste versie... Deze geinstalleerd en nu werden inderdaad de bestanden doorlopen en zelfs eentje hersteld. Alleen het heeft niet gewerkt, mijn sim heeft nog steeds hetzelfde probleem. Heb je nog een idee?
  • GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    je kunt op modthesims een mod downloaden. Outfit tool van scumbumbo. Je moet wel even goed lezen hoe het werkt, het lijkt ingewikkelder dan het is. De bathing outfit (naakt outfit) kun je hiermee o.a. veranderen. Dit werkt echt goed.
    sa0nc56u9mvc.png
  • JenniferJennifer Berichten: 17
    Dan ga ik dat proberen, heel erg bedankt voor je hulp trouwens!
  • JenniferJennifer Berichten: 17
    Beste Gita,

    Het is gelukt, dankzij Outfit tool van scumbumbo. Het is inderdaad even goed de tekst lezen, want eigenlijk ga het om 3 regels in de tekst en is het vrij simpel om uit te voeren. Moest alleen nog even de scriptmodus aanzetten in het spel en voila. Dus hartstikke bedankt voor je hulp.
  • bram0108bram0108 Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Ik had hier ook last van. Als het net gebeurt is kan dit de oplossing zijn zonder ingewikkelde trucs. Ik ging naar spel laden en heb een spelbestand van de dag ervoor hersteld, nu werkt het prima. Ik hoop dat het jullie ook lukt!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top