Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Zwangerschap versnellen

ZotteeZottee Berichten: 5
Hey
Mijn sim is zwanger maar ik vind die zwangerschappen bij de sims oneindig lang duren. Is het mogelijk om dat te versnellen?

Reacties

  • Opties
    MooonieMooonie Berichten: 105 Koddige Kleuter
    Naar mijn weten is dit niet mogelijk, sorry ;)
  • Opties
    GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    het duurt maar drie dagen, da's niet veel toch ;)
    sa0nc56u9mvc.png
  • Opties
    ZotteeZottee Berichten: 5
    Bij mijn derde kindje op de sims duurde het 5 dagen bij ieder kindje kwam er een dag bij!!
  • Opties
    GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    Zottee schreef: »
    Bij mijn derde kindje op de sims duurde het 5 dagen bij ieder kindje kwam er een dag bij!!

    Dan denk ik dat je je spel een keer moet repairen of resetten.

    http://sims4.crinrict.com/en/2014/09/resetting-the-game-to-factory-settings-without-reinstalling/
    sa0nc56u9mvc.png
  • Opties
    doddeltjedoddeltje Berichten: 45
    Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij kun je op de wieg klikken en dan op kindje krijgen klikken. Maar misschien is dat pas op het moment dat je in het derde trimester bent. Dan ben je maar 1 dag korter zwanger.
  • Opties
    CaroliineeCaroliinee Berichten: 23
    doddeltje schreef: »
    Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij kun je op de wieg klikken en dan op kindje krijgen klikken. Maar misschien is dat pas op het moment dat je in het derde trimester bent. Dan ben je maar 1 dag korter zwanger.

    Dit werkt helaas niet ;-) Enkel als je al aan het bevallen bent.
  • Opties
    GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    Volgens mij is er een mod voor om de zwangerschap te versnellen en/of te vertragen op modthesims
    sa0nc56u9mvc.png
  • Opties
    ariensims3ariensims3 Berichten: 1
    hey mijn sims 3 zit vast en gaat heel erg vast zitten kun je misschien zeggen hoe dat niet meer overkomt?
    :)
  • Opties
    GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    Dit is een sims4 discussie, je kunt het beter ergens anders vragen
    sa0nc56u9mvc.png
  • Opties
    ArincmtArincmt Berichten: 36 Pruttelende Peuter
    Je hebt er cheats voor. Volgens mij moet je ervoor wel testingcheats true gebruiken.
    En volgens mij moet je Sim al zwanger zijn, mocht je het willen laten werken en er een baby bij krijgen.

    sims.add_buff buff_Pregnancy_Trimester1
    * Met deze cheat kun je een Sim of Geest zwanger laten worden in het eerste trimester

    sims.add_buff buff_Pregnancy_Trimester2
    * Met deze cheat kun je een Sim of Geest zwanger laten worden in het tweede trimester

    sims.add_buff buff_Pregnancy_Trimester3
    * Met deze cheat kun je een Sim of Geest zwanger laten worden in het derde trimester

    sims.add_buff buff_Pregnancy_InLabor
    * Met deze cheat kun je een Sim of Geest zwanger laten worden in het laatste trimester
  • Opties
    esmeralda1998esmeralda1998 Berichten: 1 Pruttelende Peuter
    http://modthesims.info/d/547232 Voor de mensen die nog steeds niks hebben gevonden; deze mod kan je hier goed voor gebruiken
  • Opties
    JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Als je zonder mods de bevalling wil versnellen, typ in 'Testingcheats true' en dan typ je dit:
    'Sims.add_buff buff_pregnancy_inlabor' Je sim bevalt gelijk, bij mij werkt het! :smile:
  • Opties
    trebortrebor Berichten: 1
    heb gemerkt dat het niet elke keer werkt denk dat het ook te maken heeft met de invoer van tekst eventuele spel fouten
    en wat de mod betreft dat werkt niet bij man sim
  • Opties
    darkjesse12darkjesse12 Berichten: 12 Pruttelende Peuter
    je kunt ook je zwangere sim heel veel kinder TV laten kijken dan bevalt ze binnen 2 tot 3 dagen
  • Opties
    darkjesse12darkjesse12 Berichten: 12 Pruttelende Peuter
    trebor schreef: »
    heb gemerkt dat het niet elke keer werkt denk dat het ook te maken heeft met de invoer van tekst eventuele spel fouten
    en wat de mod betreft dat werkt niet bij man sim

    waarom zou je een man zwanger maken dat is niet echt normaal ofzo

  • Opties
    Onderin heb je de pauze knop en soort versnellingen, Je kan op het toetsenbord nummer: '3' drukken en de dagen gaan dus sneller (de zwangerschap dus ook), en als je weer het terug wilt naar de normale tempo druk je op nummer: '1' :smiley: bij mij werkt het. ik hoop dat dit heeft geholpen
  • Opties
    SimsFanSims4SimsFanSims4 Berichten: 4
    trebor schreef: »
    heb gemerkt dat het niet elke keer werkt denk dat het ook te maken heeft met de invoer van tekst eventuele spel fouten
    en wat de mod betreft dat werkt niet bij man sim

    Bij mij werkt het prima :)
  • Opties
    > @Zottee zei:
    Als je op Shift control en C indrukt kan je typen dan type je testingcheats true en daarna moet je sims.add_buff pregnancy_inlabor dan gaat ze direct bevallen
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    @Rosannaaaaaa,

    Volgens mij zorgt die cheat voor een schijn/nep bevalling: de baby wordt hierdoor niet echt geboren.
  • Opties
    florien_xxflorien_xx Berichten: 29 Pruttelende Peuter
    JasFis schreef: »
    Als je zonder mods de bevalling wil versnellen, typ in 'Testingcheats true' en dan typ je dit:
    'Sims.add_buff buff_pregnancy_inlabor' Je sim bevalt gelijk, bij mij werkt het! :smile:

    dit klopt! je bevalt meteen! super bedankt
  • Opties
    irisdekleinirisdeklein Berichten: 20 Pruttelende Peuter
    Super makkelijk! Tik bij de cheat balk "testingcheats on" in, zonder aanhaling tekens
  • Opties
    DenVDenV Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Ik heb testing cheats aanstaan, maar bij mij werkt de cheat niet. Mijn sim is al 4 dagen zwanger.
  • Opties
    SiraA2005SiraA2005 Berichten: 1 Pruttelende Peuter
    darkjesse12 schreef: »
    trebor schreef: »
    heb gemerkt dat het niet elke keer werkt denk dat het ook te maken heeft met de invoer van tekst eventuele spel fouten
    en wat de mod betreft dat werkt niet bij man sim

    waarom zou je een man zwanger maken dat is niet echt normaal ofzo

    hij mag toch zelf weten of ie dat doet ? als het een homo stel is en hij wil eens een keer appart doen mag dat!
  • Opties
    lielyfeelielyfee Berichten: 6 Brabbelende Baby
    JasFis schreef: »
    Als je zonder mods de bevalling wil versnellen, typ in 'Testingcheats true' en dan typ je dit:
    'Sims.add_buff buff_pregnancy_inlabor' Je sim bevalt gelijk, bij mij werkt het! :smile:

    ik vind het jammer dat deze het niet meer dot
  • Opties
    BosofijaBosofija Berichten: 3 Brabbelende Baby
    > @Rosannaaaaaa zei:
    > > @Zottee zei:
    > Als je op Shift control en C indrukt kan je typen dan type je testingcheats true en daarna moet je sims.add_buff pregnancy_inlabor dan gaat ze direct bevallen
    >
    >

    Bij mij werkt dat ni
  • Opties
    BosofijaBosofija Berichten: 3 Brabbelende Baby
    Veel cheats werken niet bij mij is dat omdat ik the Sims 4 legacy editie heb ???
  • Opties
    DinaDina Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Bij mij werkt het ook niet
  • Opties
    trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Dina Het klopt dat die cheat niet meer werkt. Een tijd terug zijn veel cheats onklaar gemaakt door een extra code in het spel. Als je die cheats weer wilt laten werken moet je eerst een modificatie van Twistedmexi gebruiken. Er zijn ook nog andere modificaties die hetzelfde effect geven. Het probleem daarmee is dat je ze altijd gebruikt op eigen risico en dat modificaties je spel kunnen verstoren of zelfs laten crashen.
    Een zwangerschap duurt maximaal drie Sim dagen dus nog even doorbijten.

    Veel plezier met spelen. 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top