Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Downloads in spel zetten op iMac

Hallo,

Eigenlijk zegt de titel al genoeg haha! De Sims3 speelde ik op mijn oude laptop (windows) maar sinds een aantal maanden heb ik een iMac.. Via Origin heb ik de Sims4 gekocht en hij speelt 'm af zonder problemen.

Ik ken alleen de manier van downloads in je spel toevoegen zoals je dat doet met Windows, maar ik kan nergens vinden hoe je dat op je iMac moet doen.. Ik download het meeste vanaf thesimsresource.com...

Iemand een idee?

Reacties

  • lauravh89lauravh89 Berichten: 19
    Dan doe je via documenten\electronic arts\the sims 4\mods
  • xSerenaaxSerenaa Berichten: 3
    lauravh89 schreef: »
    Dan doe je via documenten\electronic arts\the sims 4\mods

    Aha, heb het uiteindelijk gevonden! Maar alleen de huizen die ik heb gedownload doen het niet? Horen deze in de Galerij te staan?
  • lauravh89lauravh89 Berichten: 19
    Ja deze staan in de gallerij als je ze tenminste daar hebt gedownload.
  • Ik download nu op mijn mac van TSR maar kan deze pakketten niet uitpakken. Weet iemand hoe en/of waarom?
  • lauravh89lauravh89 Berichten: 19
    Heb je een programma op je mac staan waarmee je zip bestanden kan uitpakken?
  • JenteketelaarsxJenteketelaarsx Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Hoii! ik heb ook sinds een tijd een imac en daar speel ik sims op, via Origin. Ik weet alleen nog steeds niet hoe ik dingen moet downloaden, dus met de simsrecourse zegmaar... iemand tips?
  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    @Jenteketelaarsx, Voor De Sims 3, gewenste inhoud downloaden, uitpakken en plaatsen in juiste mappen. Bijgevoegde instructies doornemen. Installeren via De Sims 3 Startprogramma.
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Hey @Jenteketelaarsx, gaat het bij downloaden van de spullen van TSR (de simsrecourse) om De Sims 3 of om De Sims 4 spullen?
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
  • JenteketelaarsxJenteketelaarsx Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Hey @trismagistos het gaat over op de iMac (sims 4) via die simsrecourse dingen donwloaden! ik heb het nu al een tijdje en ik kom er nog steeds niet aan uit...
  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    ik heb het nu al een tijdje en ik kom er nog steeds niet aan uit...
    Kan je aangeven waar je niet uitkomt, @Jenteketelaarsx. Bij het downloaden, installeren, gebruiken?
    Download uitpakken en in goede map zetten.
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    @Jenteketelaarsx,
    Gelukkig heeft @SimLibby ooit een heel uitgebreide handleiding op dit forum geschreven voor het gebruik van custom content en modificaties.
    https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/770596/downloaden-voor-de-sims-4-custom-content-cc-en-mods

    In bijna alle gevallen geldt deze handleiding voor de Windows én MacOS besturingssystemen.

    Omdat ik van hieruit niet in jouw Mac kan kijken en dus ook niet precies kan zien waar jouw probleem mee te maken heeft, denk ik dat je het beste eerst de handleiding eens leest. Als je dan nog vragen hebt noem mij dan even dan weet ik dat je nog hulp nodig hebt.
    Dan kijken we samen wat je eventueel kunt ondernemen om jouw probleem op te lossen.

    Kijk ook eens bij de informatie van de makers van TSR (The Sims Resource) want soms staan daar ook uitgebreide handleidingen.

    Heel veel succes.
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top