Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

huishouden laadt niet meer

mnon88mnon88 Berichten: 7 Pruttelende Peuter
Als ik op een huishouden klik en wil spelen of bouwen gaat hij steeds door naar de buurt
Hij doet dit bij elk huishouden wat ik wil openen
Ook als ik nieuwe huishoudens aanmaak

Iemand enig idee hoe dit kan komen?

Reacties

  • GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    Repareer je spel eerst via origin, vaak lost dit het probleem op.
    sa0nc56u9mvc.png
  • ilse4altydilse4altyd Berichten: 3
    O my god, ik heb dit zelfde probleem dus ook! Hoevaak je ook probeert hij gaat steeds terug naar de buurt!
  • ilse4altydilse4altyd Berichten: 3
    Gita schreef: »
    Repareer je spel eerst via origin, vaak lost dit het probleem op.
    Hoe moet je het reparen via origin dan?

  • ministerbeelministerbeel Berichten: 1
    Hier zelfde probleem bij laden ander huishouden blijft hij door laden en moet ik spel stoppen met taakbeheer. Heb spel al laten repareren en opnieuw geinstalleerd maar niets helpt.......
    Is er hulp bij dit item?
  • GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    Als je origin hebt opgestart klik je met je rechtermuisknop op je sims4 spel, in dit menu staat ook repair game.
    sa0nc56u9mvc.png
  • lianfflianff Berichten: 1
    Met game repair doet hij het nog steeds niet bij mij...
  • mnon88mnon88 Berichten: 7 Pruttelende Peuter
    Ik heb de oplossing gevonden, maar ik ben wel de opgeslagen spellen kwijt.

    ea games openen
    dan mapje sims 4 naam wijzigen en dan het spel openen
  • juwlieke_20juwlieke_20 Berichten: 3
    januari 2015 aangepast
    Hey! hoe doe je dit bij windows 8?
    ik weet niet hoe ik de naam moet veranderen!
    Repair game lukt niet!
  • RomyDanaRomyDana Berichten: 1
    Ik heb precies hetzelfde probleem! En ik heb the sims 4 nog maar een week :neutral_face: als ik op een huishouden druk om te spelen doet hij dat wel laden maar dan gaat hij weer terug naar de buurt. Ik heb hem al gerepareerd via origin, hielp niet. In wat voor naam moet ik de sims4 mapje veranderen mnon88?? voor dat ik dalijk iets fouts doet
    Alvast bedankt
  • juwlieke_20juwlieke_20 Berichten: 3
    @RomyDana : ik heb een mail terug gekregen van helper van EA games..
    Je moet je mapje met Saved games verplaatsen naar een andere plek..
    En dan kan je terug spelen ( wel opnieuw beginnen)
    maar je moet uw opgeslagen spelen nog niet weg doen!
    als alles opgelost is kan je deze er terug inzetten!

    groetjes
  • mnon88mnon88 Berichten: 7 Pruttelende Peuter
    is dat het mapje saves ? ben je dan niet alles kwijt zoals ik had ?
  • Zoë_DZoë_D Berichten: 5
    Ik heb het zelfde probleem en repair lukt ook niet bij mij.... Ik heb in mijn program files heel de map Origin games doorzocht maar ik vind de map saved games niet terug onder the Sims 4... Wat nu? Kan iemand me helpen?
  • Zoë_DZoë_D Berichten: 5
    De naam wijzigen van de map the Sims 4 helpt ook niet... Nog steeds het zelfde probleem.
  • Zoë_DZoë_D Berichten: 5
    Ik heb het spel verwijderd en opnieuw gedownload op mijn pc en nog steeds het zelfde probleem
  • GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    Als het goed is komt er vandaag nog een nieuwe patch die dit probleem oplost :)
    sa0nc56u9mvc.png
  • mnon88mnon88 Berichten: 7 Pruttelende Peuter
    Ben benieuwd ik hoop het want niets is vervelender dan net je super mooie huis enz. kwijt zijn
  • GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    mnon88 schreef: »
    Ben benieuwd ik hoop het want niets is vervelender dan net je super mooie huis enz. kwijt zijn

    Als je nog steeds terug wordt gestuurd naar het buurtscherm, moet je je sims uit het huis zetten. Dan ga je naar de bouwmodus, waarschijnlijk staat je huis op "generic" (of zoiets) en hij moet op "residential"staan. Dit moet je even veranderen.
    sa0nc56u9mvc.png
  • LupluppielupLupluppielup Berichten: 161 Koddige Kleuter
    Ik heb het nu ook, en de patch is al geweest helaas heb ik geen verandering gehad
  • mirayakbasxmirayakbasx Berichten: 3 Brabbelende Baby
    ministerbeel schreef: »
    Hier zelfde probleem bij laden ander huishouden blijft hij door laden en moet ik spel stoppen met taakbeheer. Heb spel al laten repareren en opnieuw geinstalleerd maar niets helpt.......
    Is er hulp bij dit item?

    Ik heb dat steeds ook ik wil mijn huishouden laden maar het laadscherm laad, laad... en laad maar dan moet ik mijn computer opnieuw opstarten
    ik heb reparen ook al geprobeert maar niks werkt.
  • CandleLiqhtCandleLiqht Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Gita schreef: »
    mnon88 schreef: »
    Ben benieuwd ik hoop het want niets is vervelender dan net je super mooie huis enz. kwijt zijn

    Als je nog steeds terug wordt gestuurd naar het buurtscherm, moet je je sims uit het huis zetten. Dan ga je naar de bouwmodus, waarschijnlijk staat je huis op "generic" (of zoiets) en hij moet op "residential"staan. Dit moet je even veranderen.


    Waar zet je je sims uit huis? En waar staat dat ''generic''. Ik weet dat nog niet want ik speel het nog niet zo lang
  • RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Mochten jullie nog problemen of een vraag hebben, maak een nieuw onderwerp aan op: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl Dit is Nederlandstalige EA Answers HQ.
    Vermeld wat het probleem is. Genoeg informatie kan sneller zorgen dat je probleem kan worden opgelost. Vermeld nooit persoonlijke gegevens. Zoals e-mail adressen, productcodes, adressen en echte namen.
    De informatie over je computer gaat via een DxDiag: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
    Wat heb je allemaal gedaan?
    Wanneer kwam je de problemen tegen?
    Maak printscreen van de meldingen die je ziet. Foto's die gemaakt worden met webcams of smartphones zijn meestal onduidelijk.
    Verwijder altijd eerst aangepaste inhoud / modificaties! De Sims 4 opnieuw instellen. Goed startpunt voor Windows: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/INFO-How-to-s-bekende-problemen-amp-FAQ/m-p/6366527#M59
    Sims 4 - Technische problemen oplossen: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-Sims-4-Technische-problemen-oplossen/m-p/6248684#M1
    Systeemvereisten voorn De Sims 4 (basisspel): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
    Veelgestelde vragen over De Sims 4 Legacy Edition: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/FAQ-De-Sims-4-Legacy-Editie/m-p/8452343#M2710

    Groetjes.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top