Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Hoe het lichaam veranderen van mijn sim?

SweeeetleySweeeetley Berichten: 5 Pruttelende Peuter
Ik ben al aan spelen in het spel met mijn sims, maar kan je ergens ook nog het lichaam veranderen? Want tot nu toe heb ik alleen maar de kleren kunnen veranderen in het spel zelf.

Reacties

  • Opties
    Paulina17Paulina17 Berichten: 522 Studerende Student
    Dat kan je via een cheat. Ik dacht dat dat TestingCheatEnabled true was, maar dat zal je vast wel ergens terug kunnen vinden op het forum, ben zelf niet zo van de cheats namelijk.
  • Opties
    lotte9558lotte9558 Berichten: 50
    Je kan control+shift+c induwen. Dan moet je invullen testingcheats true. Hierna kan je invullen cas.fulleditmode, waarna je tersijl je shift ingedrukt houdt op je sim klikt en bewerken in CAS moet dan een mogelijkheid zijn. Het kan ook CES zijn, ik speel de Engelse versie dus ik weet niet hoe het precies staat in het Nederlands.
  • Opties
    SweeeetleySweeeetley Berichten: 5 Pruttelende Peuter
    september 2014 aangepast
    Heel erg bedank Lotte9558 het werkte! :smile:
  • Opties
    lotte9558lotte9558 Berichten: 50
    Graag gedaan Sweeeetley!
  • Opties
    JosefienJosefien Berichten: 1
    leuk stuper bedankd
  • Opties
    SnoopySpookjeSnoopySpookje Berichten: 2
    Thx
  • Opties
    De eerste keer lukte me het, maar nu probeer ik het weer en doet ie het niet. kan iemand me helpen?
  • Opties
    JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    weet je zeker dat je alles goed hebt ingetypt?
  • Opties
    CheatszijnleukCheatszijnleuk Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Dankje Lotte 9558 😊💙
  • Opties
    MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
    Bij mij lukt het op een of andere manier als ik op een kledingkast klik en dan op 'sim aanpassen', ik ook ogen en mond enzo veranderen.🤷🏼‍♀️
  • Opties
    LenaFeline10LenaFeline10 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Je kan ook met een volwassen Sim (kan misschien ook met tiener maar weet ik niet zeker) op een spiegel klikken en dan staat er “Sim aanpassen”. Want dit met de spiegel kan niet met een kind. Als je daarop klikt kom je in CES en dan kan je ook op andere Sims klikken. En dan kan je bijv. ook het gezicht veranderen.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top