Creëer een Wereldtool brug bouwen

Hoii,
Ik probeer een brug te bouwen in de creëer een Wereldtool, maar het lukt me maar niet. Heeft iemand een idee van hoe het moet?
Alvast bedankt :)

Reacties

• SimLibbySimLibby Berichten: 6,808 Ondeugend Oudje
    augustus 2014 aangepast
    Er zijn standaard bruggen die je kan plaatsen, die staan bij de metagegevens. Als hier geen bruggen staan, omdat je niet de juiste uitbreiding(en) hebt: de stad Riverview heeft een brug. Deze stad is gratis bij het registreren van het basisspel. Verder heeft Wereldavonturen 3 bruggen, Na Middernacht en Ambities hebben er zeker één (misschien meer, dat ben ik vergeten). Misschien dat andere uitbreidingen ook bruggen hebben, dat weet ik zo niet uit mijn hoofd. Mogelijk dat geïnstalleerde store werelden ook bruggen geven in CAW (misschien Roaring Heights en andere store werelden).

Wat lukt er niet precies? De weg op de brug laten aansluiten?
    Weg goed aansluiten op brug

Hier zijn nog wat behulpzame links:
    Aangepaste bruggen maken door te herkleuren
    Basic bridge tutorial
    Filmpje: Bridges, Intersections and curving your roads in CAW
    How to create a bridge in CAW

Voor deze laatste link moet je eerst de forumtaal wijzigen in Engels (USA of UK) en dan de link kopiëren naar de adresbalk om toegang te krijgen.
    SimsExpressie
    Mijn website over De Sims 3, De Sims 4, de Creëer een Wereld tool en De Sims Middeleeuwen
    Met caw resources, gameplay en bouw gidsen, bibliotheek, technische ondersteuning en meer!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top