Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Kan ik nog downloaden...?

Ik heb denk ik een probleem.

Onlangs heb ik op een oude pc de Sims 2 Ultieme Collectie geinstalleerd.
Ik speel het erg graag!
Maar ik heb net een nieuwe laptop en de code waarmee je kon instaleren,liep denk ik tot gisteren. (sorry als dit niet zo is).
Nu vrees ik dat het installeren niet meer kan?
Help me alsjeblieft ik ben zo bang... :cry::cry:

Reacties

  • Opties
    Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    augustus 2014 aangepast
    De Sims 2 Ultieme Collectie staat in je Origin account onder Games. Als je op je nieuwe laptop op Origin inlogt kan je het spel als het goed is opnieuw downloaden ;)
  • Opties
    cecemellekececemelleke Berichten: 4 Brabbelende Baby
    kan ik de sims 2 ultimate colletie ergens in het nederlands vinden?
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Dat is niet meer mogelijk, @cecemelleke. De actie hiervoor is al lang afgelopen.
    "
    Vanaf 11 oktober 2018 zijn gratis exemplaren van De Sims 2 Ultieme Collectie niet langer beschikbaar.
    Waarom deze wijziging?

    Een paar jaar geleden hielden wij een tijdelijke actie met gratis codes voor De Sims 2 Ultieme Collectie. Sinds die actie afliep kregen we regelmatig de vraag of we nog codes hadden voor die collectie.

    We hebben ons best gedaan om dergelijke verzoeken zoveel mogelijk in te willigen, maar we zijn op een punt aangekomen dat we dit niet langer kunnen doen."
    Bron en verder lezen: https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-2/ending-code-support-for-the-sims-2-ultimate-collection/

    Website die zeggen van wel, bevatten verouderde of onjuiste informatie. Anders zijn deze van oplichters, daar moet je niet intrappen! Die zogenaamde verkopers zullen hun hun EA / Origin account te koop zetten, nemen contact op met helpdesk dat hun account was gehackt, of wijzigen gewoon hun wachtwoord. Dan kan je fluiten naar je geld. Ook kan je geblokkeerd worden, omdat dat dit in strijd is met de voorwaarden van EA / Origin.
  • Opties
    ElizeElize Berichten: 54 Denderende Dreumes
    Als je Sims 2 heel graag wilt spelen zou je het spel via de dvd's kunnen proberen te installeren en spelen (oldschool 😊). Ik zie ze regelmatig bij een kringloop, mijn tafel winkel of rommelmarkt liggen. Let wel op de systeemeisen, want ik heb Sims 2 nooit goed op windows 10 kunnen spelen en kijk of dat het boekje met de spelcode erbij zit, anders heb je er nog niets aan.
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Je zult De Sims 2 niet geïnstalleerd krijgen DVD's / CD-ROM's s op Windows 10. Anders start De Sims 3 niet, of ga je wel problemen ervaren tijdens het spelen.

    Met de aankomst van Windows 10 werd de ondersteuning beëindigd voor de kopieerbeveiligingen die meegeleverd werd de spellen. Niet alleen De Sims 2 de dupe van.

    Wil je De Sims 2 nog eens spelen, dan kan je dit beter doen op een oudere Windows versie, zoals Windows XP. Die computer mag geen internetverbinding hebben, vanwege de onveiligheid en dat hiervoor geen updates meer uitkomen. Microsoft had de ondersteuning hiervoor al beëindigd.
    Het is mogelijk dat De Sims 2 nog werkt op Windows 7. Anders wel op een spelcomputer.

    Groetjes.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top