Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Forumspel: Ontspoord ©

1235»

Reacties

  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    juni 2014 aangepast
    Dat stukje van arrogante zak heb ik niet zelf geschreven (: ik hoop dat ik het wel duidelijk gemaakt heb dat anneleen heimelijk verliefd is op sam maar dat niet ging zeggen (:
    dkwaftw6r785.jpg
  • xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    juni 2014 aangepast
    Nee Eline dat wist ik niet, dat was een gok ;)

    Ik had de rollen van Deborah, Amy en Manon gekozen. Toen wist ik dus meteen dat die drie goed waren, want dat waren een burger, heks en Tante Tonnie.

    Ik vond het ook erg leuk om te spelen, weer geleerd dat ik zo'n rol ook ontzettend leuk vind en aan de reacties te zien 'm ook nog best goed neer kan zetten ;)

    Ik kan niet wachten op het volgende spel!
  • SimsDolfijn14089SimsDolfijn14089 Berichten: 2,605 Vitale Vijftigplusser
    juni 2014 aangepast
    En het is weer voorbij, maar het was zeker een leuk spel.
    Wel jammer dat veel mensen me de eerste nacht al dood wilde hebben, terwijl ik hartstikke onschuldig was.

    Wanneer ben je van plan om een nieuw spel te openen?

    Btw: Gefeliciteerd, Eline, met de winst!
    "When I fall in love, it's gonna be forever."
  • InweInwe Berichten: 2,698
    juni 2014 aangepast
    De verhalen worden inderdaad steeds leuker, omdat we elkaar steeds beter leren kennen. De laatste twee verhalen waren vooral leuk omdat er beide keren een verhalenstrijd gaande was om zo veel mogelijk het verhaal in een bepaalde richting te krijgen om medespelers dwars te zitten. Op een leuke manier dan.

    Daarnaast is het leuk om een geheim te ontrafelen met een aantal mensen zonder het vooraf af te spreken. Dus je begint aan iets zonder dat je weet waar het eindigt.

    Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit wie de moordenaars zijn, het gaat mij vooral om het maken van een verhaal met z'n allen.

    Ik vind het daarom ook helemaal niet erg om burger te zijn. Burgers FTW! Ik ben er namelijk altijd één. :mrgreen: 8)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top