Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Kan Roaring Heights niet kopen + Monte Vista gratis? --Opgelost!-

Hallo iedereen, ik ben Lisa en ik heb een probleempje met de Sims 3 Store, ik wil Roaring Heights kopen, maar elke keer als ik de gouden bundel wil kopen via Paypal, wordt ik teruggestuurd naar de betaalpagina! Ik heb het gisteren geprobeerd en vandaag weer, maar het lukt nog steeds niet.
En met Barnacle Bay trouwens ook niet, dat geeft hetzelfde probleem. En gisteren heb ik wel een simpoint bundel gekocht, die van 24.360 punten, en eerst gaf die hetzelfde probleem, maar toen ik het vlak daarna weer probeerde lukte het wel!
Ik vind het wel heel vervelend, ik heb gehoord dat er veel problemen zijn met de store, maar ik vind het gek dat het eerst niet lukt, dan wel en dan weer niet :-O
ik hoop dat iemand me kan helpen of dat iemand van ea dit leest en weet dat er problemen zijn. Want volgens mij hebben meer mensen problemen met dit soort dingen. Oke, alvast bedankt als iemand antwoord. Groetjes, Lisa
---UPDATE! Oke heel gek maar het is me opeens wel gelukt. En Barnacle Bay ook. Geen idee waarom, maar alles werkt prima :-)
-Monte Vista gratis?-
Nu heb ik een ander gek iets: Ik heb Monte Vista ineens ook gekregen. Zonder dat ik die ooit gekocht heb. En hij staat ook niet tussen mijn ''Aankopen tot nu toe'' spullen, maar ik kan hem wel zien op mijn pagina dat het icoontje gekleurd is, en ik kan hem gewoon downloaden vanaf de pagina waar normaal zou staan hoeveel hij kost. Heel raar. En ik kan ermee spelen en alles :-O

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    april 2014 aangepast
    Wel eens van Enters gehoord. :wink:
    Lisaguineapig schreef:
    ---OPGELOST!!!---
    Zoals je weet kan je je bericht bewerken. Dus je kan ook de titel van je eerste bericht bewerken. Ik zou het wel prettig vinden als je achter de naam van het onderwerp (wel het onderwerp laten staan, is makkelijk voor mensen als ze hieraan kunnen zien waar het topic over gaat) opgelost schrijft. Dank je.
    Lisaguineapig schreef:
    En gisteren heb ik wel een simpoint bundel gekocht, die van 24.360 punten,
    ---ANDER PROBLEEM HIER!!!--- Ik heb Monte Vista ineens ook gekregen. Zonder dat ik die ooit gekocht heb. En hij staat ook niet tussen mijn ''Aankopen tot nu toe'' spullen, maar ik kan hem wel zien op mijn pagina dat het icoontje gekleurd is, en ik kan hem gewoon downloaden vanaf de pagina waar normaal zou staan hoeveel hij kost. Heel raar. En ik kan ermee spelen en alles
    Ik denk dat veel spelers dit probleem ook wel willen. De enige verklaring die ik kan bedenken is dat je Monte Vista wellicht cadeau heb gekregen bij de aankoop van je simbundel aangezien je bij deze aankoop een voorwerp uit de De Sims 3 Store Verrassingszak krijgt. Ik krijg al een leuk cadeau bij bundels van 1000 of 2000 punten, jij hebt een bundel van 24.360 punten (wauw) gekocht dus het lijkt me logisch dat jouw cadeau in verhouding tot je aankoop staat. Misschien verschijnt de wereld nog tussen je aankopen. Ik zou in ieder geval wel een back-up maken van het .sims3pack van Monte Vista (helemaal als de wereld niet verschijnt bij je aankopen). Als je echt zeker wilt weten hoe het kan dat je deze wereld ineens hebt kan je contact opnemen met EA (wel vermelden dat dit gebeurde na je bundel aankoop) maar ik kan me niet voorstellen dat dit een vergissing is van EA. Als je ermee kan spelen en als alles goed werkt, prima toch? Een gegeven **** niet in de mond kijken. Veel plezier ermee!
  • LisaguineapigLisaguineapig Berichten: 4
    april 2014 aangepast
    Hoi, bedankt voor het antwoorden :-) ik heb het bericht wel bewerkt, ik hoop dat het zo goed is? Dit is de eerste keer ooit dat ik iets op een forum plaats, dus vandaar dat het een beetje moeizaam leesbaar was :-O
    Maar dat zou best kunnen dat ik Monte Vista bij die bundel heb gekregen. Dat zou wel heel leuk zijn :-) ik dacht alleen, straks is het een glitch, en dan is hij ineens weer verdwenen en kan ik hem alsnog gaan kopen, dus vandaar dat ik het vroeg.
    En een backup is een goed idee, dat heb ik even aan mijn vader gevraagd (hij is de computertechneut :-p) hij gaat volgende week ofzo een backup maken.
    Bedankt voor de tips!
    Groetjes,
    Lisa
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    april 2014 aangepast
    Lisaguineapig schreef:
    ik heb het bericht wel bewerkt, ik hoop dat het zo goed is? Dit is de eerste keer ooit dat ik iets op een forum plaats, dus vandaar dat het een beetje moeizaam leesbaar was
    Dank je voor het aanpassen. Je deed het niet echt fout hoor. Het was eigenlijk een kwestie van mijn voorkeur, enters er tussen leest nu eenmaal wat makkelijker en is dus prettiger voor mijn ogen en "opgelost" achter de titel vind ik nu eenmaal erg handig.
    Lisaguineapig schreef:
    ik dacht alleen, straks is het een glitch, en dan is hij ineens weer verdwenen en kan ik hem alsnog gaan kopen, dus vandaar dat ik het vroeg. En een backup is een goed idee, dat heb ik even aan mijn vader gevraagd (hij is de computertechneut hij gaat volgende week ofzo een backup maken.
    Als het een glitch is, vandaar de back up. Als je echt wilt weten hoe het zit, want dat weet ik natuurlijk niet, kan je altijd contact opnemen met EA.

    Back-ups maken van bestanden van De Sims 3, niet alleen van store downloads maar bijvoorbeeld ook van je saves, is niet heel moeilijk. Ik heb je een link gegeven om je hierbij te helpen. Als je het je vader laat doen, kijk dan met hem mee of doe het zelf en laat je vader meekijken zodat je het leert. Ik neem aan dat je vader ook niet van de ene op andere dag een computertechneut is geworden. Het is handig als je dit ook zelf kan doen, als je dat mag (ik weet niet hoe de regels bij je thuis zijn), dan ben je niet afhankelijk van een ander wanneer je back-ups wilt maken. Ik raad je aan VAAK een back-up van je saves te maken aangezien de Sims 3 nog wel eens problemen kan geven met opslaan.

    Ook kan ik je aanraden het spel op te starten met de directe toepassing. De launcher is nogal buggy en het is niet nodig dat de launcher tijdens het spelen ook nog eens open staat, naast De Sims 3, dat vraagt alleen maar onnodige computer resources die de pc beter kan aanwenden voor het spel en noodzakelijke computer processen. Verwijder verder regelmatig de tijdelijke bestanden en ook deze tip kan je helpen.

    Hoe dan ook, graag gedaan.
  • LisaguineapigLisaguineapig Berichten: 4
    april 2014 aangepast
    Hoi,

    Ik heb die link even bekeken en toen dacht ik, het klinkt makkelijk, dat kan ik zelf wel. Dus dat heb ik gedaan :-)
    ik ben langzaam maar zeker meer aan het leren over computers.
    Mijn vader zegt vaak: O dat doe ik wel even, dat moet jij maar niet doen want als het fout gaat is je computer naar de haaien :-O maar ik moet als ik op mezelf ga wonen (ik ben 20) wel dat soort dingen zelf kunnen vind ik ook.
    En de link was heel handig, het is me prima gelukt :-)
    De andere links lijken me ook handig als ik problemen heb met het spel,
    maar gelukkig loopt mijn spel behoorlijk goed, zelfs al heb ik alle uitbreidingen en werelden en veel store content, en staat al het grafische op zijn hoogst :-O
    ik hoor wel vaak dat de spellen veel bugs hebben, maar ik heb bijna nergens last van. Soms een klein dingetje, maar niks spelbrekends gelukkig.
    Maar toch bedankt voor de tips, ik zal ze onthouden :-)
    Groetjes,
    Lisa
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top