Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

geboren baby`s zijn onzichtbaar en donkere vlakken en strepen vullen het scherm

liezju1964liezju1964 Berichten: 2
Als er een baby geboren wordt dan krijg ik vreemde strepen en donkere vlakken in het beeld en de baby is onzichtbaar alleen zie je een lange streep van de baby ( je ziet dat de sim een baby vasthoudt maar hij is onzichtbaar) het beeld vullen. Er valt niet mee te spelen .Heeft iemand ook dit probleem en misschien een oplossing hiervoor gevonden? :?

Reacties

  • Opties
    LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    maart 2014 aangepast
    Dat wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een foute download.
    Speel eens zonder downloads. Je moet dan in de launcher, op het tabblad geïnstalleerd materiaal, een vinkje zetten voor: zonder creaties laten draaien.
    Als het goed is kan je de baby dan weer gewoon zien.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    maart 2014 aangepast
    ^ In aanvulling op wat LinSyl schrijft, hier is ook een lijstje met foute downloads:
    http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/460912.page

    Als je zo'n download hebt, kan je die verwijderen zoals hier beschreven. Als het om een download gaat die via de launcher is geïnstalleerd is het een .sims3pack dus zie de bijbehorende paragrafen via deze link.
  • Opties
    Bij sims die je via de 'exchange' binnenhaalt zit ook vaak corrupte 'custom content' (http://sims3.crinrict.com/badcc/en/BadCC_Clothing.html geeft items die je zeker moet verwijderen).

    Ook zitten er nog al eens objecten bij die je in de launcher niet als afzonderlijke items ziet. Ze zijn dan onderdeel van de sim zelf.
    Een nadeel daarvan is dat die items meestal niet mee plooien als je de sim dikker of dunner maakt.

    De schoenen met de hartvormige hakken uit bovengenoemde link zijn ook nooit als aparte objecten zichtbaar en kun je maar lastig verwijderen. Die schoenen kunnen je baby bijvoorbeeld misvormen. Veel 'custom content' is namelijk niet gemaakt in maten voor alle leeftijdscategoriën, maar ook niet exclusief voor de correcte leeftijdscategorie 'gevlagd'
    Ik heb zo'n idee dat de bottom-nkd en top-nkd items je baby onzichtbaar maken. Ik weet niet of iemand dat dieper heeft uitgezocht.

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top