Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Honden, loopt vast

tjibbektjibbek Berichten: 56
Hallo simmers!

Na mijn laptop opnieuw te hebben geïnstalleerd, gooide ik er de Sims 3 natuurlijk ook weer op. Maar wanneer ik een gezin wil maken en er een volwassene hond bij doet, loopt het spel vast wanneer ik met het gezin wil beginnen te spelen. Ik krijg een melding van ''De sims 3 werkt niet meer en wordt afgesloten.'' Weet iemand wat de oorzaak hiervan kan zijn?

Alvast bedankt :)

Reacties

  • merel1603merel1603 Berichten: 62
    november 2014 aangepast
    Hoi! (Héééél late reactie...)

    Ik had al een tijdje een Sims 3 familie. Vandaag wou ik zoo graag een hondje adopteren. Alles was eigenlijk heel normaal. Maar toen ik het hondje terug ter adoptie had gezet (te stout),liep de game vast en kreeg ik ook de melding: "De sims 3 werkt niet meer".. Nou,heel erg raar. Misschien ligt het aan je laptop zelf,te weinig ruimte?,of misschien aan de Sims 3 beestenbende zelf. En als het echt ALTIJD is,kan je misschien de Sims 3 Beestenbende verwijderen en opnieuw installeren. Geen idee of het werkt,zelf heb ik het nog nooit geprobeerd. Ik speel al een tijdje met een soort van dierenboerderij met 2 honden,2 paarden en 2 katten. Nog nooit problemen gehad. Hopelijk heb je iets aan dit bericht,ookal is het al bijna een jaar geleden dat je het bericht gepost hebt.

    Succes!

    merel1603
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top