Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Forumspellen van Elinee321

2»

Reacties

  • d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    januari 2014 aangepast
    ^thnx!

    Ik heb me toch maar aangemeld. Ben niet zo goed in cluedo x] Maar ik ga het gewoon proberen
    2nv5lie.jpg
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    april 2014 aangepast
    Gaat dit spel eigenlijk nog door of moet er gewoon nog gewacht worden tot er nog inschrijvingen komen? :P
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    april 2014 aangepast
    Ik denk niet dat het echt van start gaat. :mrgreen:

    Some angels choose fur instead of wings
  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    april 2014 aangepast
    Het is jammer maar ik denk ook dat het m niet wordt. Misschien moet het topic op slot?
    dkwaftw6r785.jpg
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    april 2014 aangepast
    Waarom niet? Na al onze investeringen en gezellige brainstorm sessies. Het is zo'n leuk verhaal!

    Kan je niet met minder deelnemers starten? Dat je de karakters die niet gekozen zijn laat vervallen.
  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    april 2014 aangepast
    Klopt het is ook een leuk verhaal, maar ben er zelf ook al langere tijd uit, en ik weet niet hoe ik met minder mensen zou moeten doen. ...
    dkwaftw6r785.jpg
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    april 2014 aangepast
    Elinee321 schreef:
    ik weet niet hoe ik met minder mensen zou moeten doen.

    Bijvoorbeeld
    1 t/m 7. Deze staan voor het aantal deelnemers dat zich reeds hebben ingeschreven.
    1 t/m 7. Deze staan voor het aantal wapens. Hier hoef je niets te laten vervallen maar als je wilt dat de verhouding hetzelfde blijft, en het niet te lastig wordt te raden naar de juiste moord/plaats/wapen combinatie, kan je 5 wapens doen (aangezien je bij 9 spelers oorspronkelijk 7 wapens hebt). Dan laat je de Loden pijp en/of Engelse sleutel en/of kandelaar vervallen aangezien deze moordwapens praktisch gezien denk ik hetzelfde worden gebruikt, namelijk iemands hersens inslaan.
    1 t/m 10. De plaatsen waarbij je de garage en zolder laat vervallen.

    Dan hoef je alleen in je verhaaltjes (wanneer je de hoofdstukken en dag/nacht aan elkaar kletst) rekening te houden dat je de karakters/plaatsen/wapens die je laat vervallen niet meer laat meespelen.

  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    april 2014 aangepast
    T zou kunnen, maar weet niet waar ik dat zou moeten doen. Ik ga nu mee doen met het forumspel van Kelsey, en ik heb ook stage doordeweeks en mijn eigen werk. Dus misschien na mijn stage? maar ik weet niet of ik er de "feeling" nog wel voor heb, Ik bedoel het lijkt me super leuk om het te doen, maar ik ben er al wel heel lang uit.

    dkwaftw6r785.jpg
  • xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    april 2014 aangepast
    ^ Jij hebt het spel bedacht en jij moet ook zelf beslissen of je ermee door wil gaan of niet. Als je het gevoel hebt dat je er niet helemaal zin in hebt, zou ik het niet doen, omdat het dan tegen kan werken.

    Natuurlijk zijn de tips van Libby heel handig, maar bedenk wel dat jij de spelleider bent en dat jij zélf mag beslissen wat je doet. We nemen het je niet kwalijk als je er nu mee stopt hoor. Het is gewoon moeilijk om er na een langere tijd weer in te duiken ;)

    Denk er maar even rustig over na.
  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    april 2014 aangepast
    Ik heb toch besloten om niet door te gaan met het spel. Sorry hiervoor.
    Ik vind het lastig om het op te pakken en ben op het moment sowieso niet veel thuis om alles in goede banen te kunnen leiden...

    Ik hoop dat iedereen het begrijpt, het spijt me echt.
    dkwaftw6r785.jpg
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top